به گزارش پایگاه خبری یازاکو، حسن اسدزاده شهیر مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: این ارزیابی عملکرد در بازه زمانی ۶ ماهه با هدف فعال شدن مکانیسمهای انگیزشی و رقابت سازنده ادارات در راستای تحقق اهداف سازمانی و توسعه فرهنگسازی مالیاتی در زمینه اطلاعرسانی و فرهنگسازی مالیاتی انجام میشود.
وی افزود: ارزیابی کیفی و کمی عملکرد روابط عمومی ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور در شاخصهای ثابت تولید محتوا، طراحی، اینفوگرافی و موشن گرافی، برگزاری میز خدمت مدیران کل و رؤسای ادارات، ملاقاتهای مردمی، سخنرانی در نماز جمعه، قانون پایانههای فروشگاهی و سامانه مودیان، حضور در صدا و سیما، رسانههای خبری، نشریات سراسری و استانی، بروزرسانی پورتال اداره کل، فضاسازی مناسبتی، فضای مجازی، کار ویژه و همکاری با نشریه سامان بررسی میگردد.