در جلسه ای که به منظور بررسی نحوه ارتقاء خدمات تاکسی بیسیم ۱۳۳ به شهروندان و همچنین رفع مشکلات رانندگان فعال در تاکسی ۱۳۳ با حضور جمعی از نمایندگان و رانندگان تاکسی بیسیم ۱۳۳ برگزار شده بود، عبدالرحیم قاصدی با بیان اینکه پیگیری افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات تاکسیرانی وظیفه ذاتی و دراولویت کاری ماست افزود: با معرفی مسئول مستقیم برای تاکسی بیسیم ۱۳۳ و نظارت بیش از پیش بر نحوه فعالیت اپراتورهای فعال و همچنین در صورت لزوم ارتقاء برد بیسیم تاکسی ها و رفع سایر مشکلات موجود و اطلاع رسانی مناسب خدمات، شاهد افزایش تعداد متقاضیان ارائه سرویس از تاکسی بیسیم ۱۳۳ و در نتیجه فعالیت بیشتر و رضایتمندی رانندگان خواهیم بود.
وی افزود: دریافت کرایه قانونی، مردم داری و برخورد مناسب رانندگان با مسافرین و تسریع در ارائه سرویس توسط آنها باعث ترغیب شهروندان به استفاده از تاکسی بیسیم ۱۳۳ و افزایش تقاضای سرویس خواهد شد.
قاصدی تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه شکایت خود از خدمات تاکسی بیسیم ۱۳۳ و سایر تاکسی بیسم ها و شرکتهای حمل ونقل درون شهری را مستقیمآ از طریق شماره تلفن واحد شکایات سازمان تاکسیرانی ( ۳۴۷۶۰۲۹۲) مطرح و پیگیری کنند.
در ادامه جلسه نمایندگان و رانندگان تاکسی بیسیم ۱۳۳ نیز به بیان مشکلات و پیشنهادات خود در خصوص موارد مطروحه پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.