• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Tuesday - 14 January - 2025
2

کاهش ۴۱ درصدی تماس‌های مردمی درخصوص سد معبر خودرویی در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 167927
  • 24 دی 1403 - 17:30
کاهش ۴۱ درصدی تماس‌های مردمی درخصوص سد معبر خودرویی در سال ۱۴۰۳
یازاکو - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از کاهش چشمگیر تماس‌های مردمی به سامانه ۱۳۷ در حوزه سد معبر خودرویی و نقش بی بدیل شهروندان در بهبود و نظارت بر خدمات شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، هادی بدری گفت: براساس آمار ارائه‌شده توسط اداره کل بازرسی شهرداری، تماس‌های دریافتی شهروندان به سامانه ۱۳۷ در مورد سد معبر خودرویی، نسبت به سال ۱۴۰۲، کاهش ۴۱ درصدی داشته که این کاهش نشان‌دهنده تأثیر مثبت اقدامات شهرداری و همکاری مطلوب شهروندان است.

بدری افزود: شهرداری تبریز با اجرای برنامه‌های هدفمند، ساماندهی دستفروشان و وانت‌بارها را در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار داده که تاکنون از ابتدای سال بیش از ۵۲۵ دستگاه وانت‌بار میوه‌فروش از سطح شهر جمع‌آوری شده که بخشی از این برنامه‌های ساماندهی اجرا و بخشی در دست اقدام است.
وی تاکید کرد: برای رفع کامل مشکلات سد معبر خودرویی، همراهی سایر دستگاه‌ها و همکاری بیشتر شهروندان ضروری است.

بدری در ادامه به کاهش ۲۳ درصدی تماس‌های مردمی در زمینه لکه‌گیری معابر اصلی اشاره کرد و گفت: این کاهش با توزیع بیش از ۱۴ هزار تن آسفالت در ۲۸۰ محله و معبر شهری طی سال جاری محقق شده است، همچنین معاونت فنی و عمرانی شهرداری اقدامات اساسی در حوزه آسفالت‌ریزی معابر انجام داده که نقش مهمی در بهبود شرایط زیرساختی شهر داشته است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از افزایش ۲۰ درصدی تماس‌های مردمی درخصوص لایروبی کانال‌ها و آبروها خبر داد و گفت: عملیات لایروبی به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده در تمام فصول سال انجام می‌شود، اما متأسفانه رهاسازی زباله و ظروف پلاستیکی توسط برخی شهروندان، زحمات همکاران خدمات شهری و هزینه‌های صرف‌شده در این حوزه را تحت تأثیر قرار می‌دهدکه همراهی مردم در این زمینه بسیار حیاتی و مهم است.

بدری با تأکید بر اهمیت نقش‌آفرینی شهروندان در مدیریت شهری گفت: تعامل و پیگیری مردم از طریق سامانه ۱۳۷ نه‌ تنها در شناسایی و رفع مشکلات شهری مؤثر است، بلکه نشان‌دهنده احساس مسئولیت و بی‌تفاوت نبودن شهروندان نسبت به شهرشان است، گزارش‌های مردمی یکی از مهم‌ترین ابزارهای مدیریت شهری برای رصد و پاسخگویی به مشکلات است و بدون همراهی و پیگیری مردم، دستیابی به شهری پویا و زیبا دشوار خواهد بود.
وی افزود: شهرداری تبریز با تمام توان در تلاش است تا با بهره‌گیری از این بازخوردها، خدمات خود را بهبود بخشد و از شهروندان عزیز تقاضا داریم که همچنان با ثبت درخواست‌ها، پیشنهادها و مشکلات، یاری‌گر مدیریت شهری باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=167927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});