• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
به بهانه وام صندوق رفاه دانشجویان:

معرفی ۱۰ لپ‌تاپ اقتصادی ویژه دانشجویان + قیمت بهمن ماه

  • کد خبر : 1770
  • 10 بهمن 1399 - 13:59
معرفی ۱۰ لپ‌تاپ اقتصادی ویژه دانشجویان + قیمت بهمن ماه
یاز اکو- لپ‌تاپ‌های اقتصادی برای کاربری‌های عادی مانند گشت‌و‌گذار در اینترنت، کار با نرم‌افزارهای مجموعه آفیس، ویرایش سبک تصاویر، تماشای فیلم و لذت از موسیقی کاربرد دارند. با اینکه امکان اجرای نرم‌افزار‌های مهندسی دردسترس است، اما نباید انتظار اجرای سریع و بدون مشکل پروژه‌های سنگین را داشته باشید.

به گزارش یاز اکو به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دنیای لپ‌تاپ‌ شامل مدل‌های زیادی از برند‌های متنوعی است که هر یک از این مدل‌ها با چندین مشخصات فنی عرضه می‌شوند. این موضوع منجر به پیچیدگی بیش از حد خرید به‌خصوص برای کاربران عادی می‌شود که اطلاعات چندانی از دنیای سخت‌افزار ندارند. به‌همین دلیل برای خرید لپ‌تاپ با هر بودجه‌ای، نکاتی مهم را ذکر می‌کنیم که با در نظر داشتن آن‌ها، قادر به انتخاب بهترین گزینه برای کاربری خود خواهید بود؛ حتی گزینه‌ای که شاید در فهرست پایین حضور نداشته باشد.

در اختیار داشتن یک لپ تاپ مناسب به ویژه برای دانشجویان به منظور برگزاری جلسه کنفرانس خود و یا انجام پژوهش های مختلف، آماده سازی پروژه های دانشجویی و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لپ‌تاپ‌های اقتصادی برای کاربری‌های عادی مانند گشت‌و‌گذار در اینترنت، کار با نرم‌افزارهای مجموعه آفیس، ویرایش سبک تصاویر، تماشای فیلم و لذت از موسیقی کاربرد دارند. با اینکه امکان اجرای نرم‌افزار‌های مهندسی دردسترس است، اما نباید انتظار اجرای سریع و بدون مشکل پروژه‌های سنگین را داشته باشید.

از ویژگی های لپ تاپ که لازم است قبل از خرید به تناسب هدفتان از خرید رایانه روی آن مورد تاکید کنید:

۱- وزن لپ تاپ: به طور حتم دانشجویان تمایل ندارند لپ تاپ های سنگین وزن را هر روز حمل کنند و از منزل به دانشگاه ببرند. پس سعی کنید لپ تاپی را انتخاب کنید که سبک باشد. وزن مورد قبول برای لپ تاپ های دانشجویی حدود ۲ کیلوگرم است. توجه کنید که معمولا در مسیر دانشگاه نیاز است مدت زمان طولانی برای حمل لپ تاپ خود صرف کنید و این موضوع می تواند در افزایش خستگی شما موثر باشد.

۲- اندازه صفحه نمایش: صفحه نمایش لپ تاپ بر وزن لپ تاپ موثر است. همانطور که می دانید محبوب ترین اندازه صفحه نمایش لپ تاپ های موجود در بازار ۱۵٫۵ اینچی است اما ما توصیه می کنیم لپ تاپ های ۱۳ و ۱۴ اینچی را نیز در هنگام خرید بررسی کنید. چرا که این لپ تاپ ها وزن کمتری خواهند داشت. همچنین به رزولوشن و دقت تصویر نیز در هنگام خرید توجه کنید. همچنین توصیه می کنیم لپ تاپ های با صفحه نمایش مات و فول اچ دی را تهیه کنید.

۳- پردازنده مرکزی لپ تاپ: با توجه به نوع کاربری لپ تاپ ، پردازنده های مختلفی بر روی رایانه ها نصب می شود. حداقل پردازنده ای که برای کارهای روزمره و عادی توصیه می شود سری Corei3 هستند. میزان حافظه پنهان یا کش نیز در آنها بسیار موثر است. ما پیشنهاد می کنیم برای کارهای روزمره دانشجویی از یک پردازنده با حافظه پنهان مناسب استفاده کنید اما اگر دانشجوی رشته های فنی هستید از سری Corei5 به بالا به این منظور استفاده کنید تا در هنگان اجرای محاسبات پیچیده ، بتوانید کارهای دیگری نیز بطور همزمان انجام دهید. به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ پردازنده های نسل قدیم مانند Celeron نروید تا حداقل برای چند سال خیالتان از پردازنده لپ تاپ تان راحت باشد.

۴- حافظه رم لپ تاپ: از اصلی ترین عوامل در سرعت پردازش ها و هنگ نکردن لپ تاپ ها می توان از حافظه رم نام برد. برای کاربری عادی حداقل رم باید ۴ گیگابایت باشد. اما اگر پردازش های سریع و پیچیده ای از لپ تاپ خود انتظار دارید ، به دنبال یک لپ تاپ با حداقل حافظه ۸ گیگابایت با سرعت پردازش ۱۶۰۰ مگاهرتز و از نوع DDR3 باشید.

۵- کارت گرافیک لپ تاپ: معمولا دانشجویان در هنگام بررسی و خرید لپ تاپ ، به این موضوع توجه زیادی می کنند. چراکه دانشجویان حتی اگر کارهای روزمره ای نیز با سیستم خود داشته باشند ، در بسیاری از اوقات تمایل دارند بتوانند برخی از بازی های سنگین را نیز اجرا کنند. پس نیاز به یک کارت گرافیک مجزا برای این افراد ضروری است. اما اگر به دنبال کارهای وب گردی و تحقیقاتی ساده هستید ، یک کارت گرافیک آنبورد با حافظه مشترک نیز می تواند پاسخگوی کار شما باشد.

۶- فضای ذخیره سازی هارد: هارد دیسک و فضای آن شاید در نگاه اول ، بر خرید یک لپ تاپ با کاربری دانشجویی تاثیر گذار نباشد اما به این موضوع توجه کنید که دانشجویان در طول چند سال که با لپ تاپ خود کار خواهند کرد مطمئنا حجم وسیعی از اطلاعات را خواهند داشت که باید بر روی هارد دیسک لپ تاپ خود ذخیره کنند. پس ما پیشنهاد می کنیم برای کارهای روزمره ۵۰۰ گیگابایت و برای کاربری پیشرفته تر از ۱ ترابایت هارد در لپ تاپ خود استفاده کنید. اگر پردازش های سنگین خواهید داشت می توانید از هارد های پرسرعت SSD استفاده کنید که قیمت بالاتری هم دارند.

۷- پورت های خروجی لپ تاپ: تصور می کنید می خواهید در خصوص یکی از تحقیقات خود در دانشگاه ارائه ای چند دقیقه ای داشته باشید. اگر لپ تاپ شما به ساده ترین پورت HDMI متصل باشد به راحتی و با یک کابل می توانید آن را به ویدئو پروژکتور کلاس وصل کرده و ارائه خود را در صفحه نمایش بزرگتری به انجام برسانید. همچنین تعداد پورت های USB لپ تاپ هم برای دانشجویان مهم خواهد بود.

همانطور که ملاحظه کردید عوامل زیادی می تواند در خرید یک لپ تاپ مناسب دانشجویان موثر باشد. ما مواردی همچون ظرافت و زیبایی و رنگ لپ تاپ را از ویژگی های این رده ی کاربری نمی دانیم. بنابراین توصیه می کنیم جدا از رنگ و لعاب و زیبایی ، یک برند معتبر را برای خرید لپ تاپ دانشجویی انتخاب کنید. همچنین تعدادی از مدل های مخصوص دانشجویان در ادامه معرفی شده اند.

۸- باتری لپ تاپ: میزان استفاده دانشجویان از لپ تاپ معمولا زیاد خواهد بود. برخی از دانشجویان در مسیر نیز سعی می کند تکالیف خود را انجام دهند. بنابراین نیاز است از لپ تاپی استفاده کنند که حداقل ۲ ساعت شارژ را برای استفاده بدون برق ذخیره کرده باشد. بنابراین ما پیشنهاد می کنیم به این مشخصه توجه ویژه ای کنید. اما اگر استفاده شما از لپ تاپ ، همیشه با کمک نیروی برق است ، یک لپ تاپ با باتری معمولی تهیه کنید.

همانطور که ملاحظه کردید عوامل زیادی می تواند در خرید یک لپ تاپ مناسب دانشجویان موثر باشد. ما مواردی همچون ظرافت و زیبایی و رنگ لپ تاپ را از ویژگی های این رده ی کاربری نمی دانیم. بنابراین توصیه می کنیم جدا از رنگ و لعاب و زیبایی ، یک برند معتبر را برای خرید لپ تاپ دانشجویی انتخاب کنید. همچنین تعدادی از مدل های مخصوص دانشجویان در ادامه معرفی شده اند.

۱) لپ تاپ لنوو Ideapad 130 NPT

لپ تاپ دانشجویی لنوو آیدیا پد ۱۳۰ یکی از مقرون به صرفه‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است. این لپ‌تاپ از پردازنده نسل هشتم Core i3 اینتل با فرکانس پایه ۲٫۲ گیگاهرتز بهره می‌برد و در کنار آن هم از ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت هارد برخوردار است. همچنین اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۵ اینچ با رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ است. لنوو برای این لپ تاپ ۲ درگاه USB 3.0 و یک درگاه HDMI در نظر گرفته تا کاربران بتوانند لوازم جانبی مثل هارد و پاوربانک را به دستگاه متصل کنند.

بزرگترین نقطه ضعف این لپ تاپ دانشجویی لنوو ظرفیت باتری آن است که با یک بار شارژ تنها تا ۵ ساعت پاسخگوی شما خواهد بود. بنابراین همیشه باید شارژر را همراه خود داشته و به یک منبع برق نزدیک باشید. قیمت این لپ تاپ حدود ۱۳ میلیون می باشد.

۲) لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA B

از مهمترین ویژگی‌های این لپ تاپ ایسوس برخورداری از صفحه نمایش Full HD است که می‌تواند تصاویر را با روشنایی و وضوح بسیار خوبی به نمایش بگذارد. در کنار این نمایشگر شما یک درگاه HDMI، یک درگاه USB 3.0 و دو درگاه USB 2.0 در اختیار دارید.

قلب تپنده این لپ‌تاپ پردازنده نسل هشتمی و دو هسته‌ای Core i3 8130U اینتل با فرکانس ۲٫۲ تا ۳٫۴ گیگاهرتز است. در کنار این پردازنده ۴ گیگابایت رم DDR4 قرار گرفته که به راحتی هنگام انجام کارهای روزانه و وظایف نیمه سنگین شما را همراهی می‌کند. البته با توجه به پردازنده ادغامی UHD 620 نباید هنگام اجرای بازی‌ها انتظار زیادی از این لپ‌تاپ داشته باشید. قیمت این لپ تاپ حدود ۱۳ تا ۱۶ میلیون تومان است.

۳) لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 INC

یکی از ارزان‌قیمت‌ترین لپ تاپ هایی  که می‌توانید خریداری کنید آیدیا پد ۳۳۰ از لنوو است. این لپ تاپ دانشجویی لنوو دارای پردازنده سلرون N4000 با فرکانس ۱٫۱ تا ۲٫۶ گیگاهرتز در کنار رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۱ ترابایتی است. صفحه نمایش آیدیا پد ۳۳۰ HD با رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل است و در کنار آن درگاه اترنت، HDMI و مجموعا دو درگاه USB 2.0 و USB 3.0 قرار گرفته است.

باتری این لپ‌تاپ از نوع لیتیوم یونی بوده که با یک بار شارژ تا ۵٫۵ ساعت توان مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد. با توجه به این مشخصات لپ تاپ دانشجویی Ideapad 330 نباید انتظار خیلی زیادی از آن داشته باشید و تنها برای انجام کارهای سبک و روزمره روی آن حساب باز کنید. قیمت این لپ تاپ حدود ۱۰ تا ۱۶ میلیون تومان است.

۴) لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315 55G 5646

اگر کمی بتوانید بودجه خودتان را افزایش دهید می‌توانید لپ تاپ ایسر مدل A315-55G-5646 را با پردازنده نسل هشتم Core i5 اینتل و ۸ گیگابایت رم به خانه ببرید که دارای بیشتر مشخصات بهترین لپ تاپ دانشجویی است. البته ایسر این لپ تاپ را در مدل‌های دیگر با قیمت کمتری نیز به فروش می‌رساند. برای مثال مدل A315-54 با ۴ گیگابایت رم و پردازنده Core i3 با قیمت ۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این مدل سال گذشته نیز جز بهترین لپ تاپ های دانشجویی ۲۰۱۹ به حساب می‌آمد.

بدنه این لپ تاپ با توجه به قیمتی که عرضه می‌شود تماما از پلاستیک ساخته شده، اما به لطف طراحی زیبا و یکدستی که دارد به خوبی می‌تواند ظاهر ارزان قیمت خود را از دید پنهان کند. نقطه ضعفی که ممکن است شما را از خرید این لپ تاپ منصرف کند، وزن تقریبا بالای آن در مقایسه با دیگر لپ تاپ ها است. این لپ تاپ ۲٫۲ کیلوگرم وزن دارد و برای همین حمل و نقل آن برای دانشجویان می‌تواند مشکل‌ساز باشد. البته این وزن بالا با ضخامت اندک لپ‌تاپ به نوعی جبران شده است. لپ تاپ در حالت بسته کمی کمتر از ۱ اینچ ضخامت دارد و از همین رو به راحتی می‌تواند داخل کوله ‌پشتی لپتاپ یا کیف دستی لپتاپ جای بگیرد.

این لپ‌تاپ از یک درگاه HDMI، یک درگاه USB 3.0 و دو درگاه USB 2.0 در کنار یک درگاه اترنت میزبانی می‌کند. نکته‌ای که باید پیش از خرید این لپ تاپ دانشجویی به خاطر داشته باشید این است که در این لپ‌تاپ خبری از درایو دیسک یا اسلات کارت حافظه نیست و برای تماشای فایل‌های ویدیویی یا نقل و انتقال سایر فایل‌ها تنها باید از درگاه‌های USB استفاده کنید.

اما نقطه قوت اصلی این لپ‌تاپ پردازنده اینتل Core i5-8265U آن است که حداکثر می‌تواند به فرکانس ۳٫۹۰ گیگاهرتز برسد. این پردازنده در بنچمارک گیک‌بنچ و در بخش عملکرد چند‌هسته‌ای توانست امتیاز ۱۴,۱۳۳ را کسب کند که بیشتر از لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت‌تری مثل مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ۲ است.

۵) لپ تاپ ایسوس مدل X540MB C

لپ تاپ دانشجویی ایسوس X540MB C یکی دیگر از گزینه‌های اقتصادی موجود در بازار است. این لپ‌تاپ ۲ کیلوگرم وزن دارد و از یک صفحه نمایش Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ بهره می‌برد. از نکات مثبت این لپ‌تاپ می‌توان به پردازنده گرافیکی اختصاصی انویدیا جی فورس MX110 اشاره کرد که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. این پردازنده گرافیکی می‌تواند بازی‌هایی مثل سیمز ۴ را با تنظیمات گرافیکی معمولی اجرا کند و از همین رو برای بیشتر نیازهای روزمره شما جوابگو خواهد بود.

پردازنده اصلی این لپ تاپ ایسوس دانشجویی پردازنده پنتیوم N5000 اینتل با فرکانس ۱٫۱۰ تا ۲٫۷۰ گیگاهرتز است و در کنار آن نیز یک رم ۴ گیگابایتی DDR4 قرار گرفته است. اسلات کارت حافظه، یک درگاه USB 3.0 و دو درگاه USB 2.0 از دیگر امکانات این لپ‌تاپ هستند. قیمت این لپ تاپ حدود ۹ میلیون تومان می باشد.

۶) لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 JQ

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 JQ مانند لپ تاپ قبلی از پردازنده گرافیکی انویدیا جی فورس MX110 استفاده می‌کند، با این تفاوت که لنوو در این لپ‌تاپ از پردازنده نسل هشتم Core i3 8130U استفاده کرده که با فرکانس ۲٫۲ تا ۲٫۵ گیگاهرتزی خود به مراتب قدرت پردازشی بیشتری نسبت به پنتیوم N5000 در اختیار شما قرار می‌دهد. اما شما در عوض نمایشگر Full HD ایسوس را نخواهید داشت و باید با نمایشگر HD و رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ آیدیا پد کنار بیایید. یک هارد ۱ ترابایتی، دو درگاه USB 3.0، یک درگاه HDMI و یک درگاه اترنت از جمله ویژگی‌های این لپ‌تاپ هستند. قیمت این لپ تاپ حدود ۱۴ میلیون می باشد.

۷) لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X543MA A

مدل دیگری از سری ویووبوک ایسوس که در میان لپ‌تاپ‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت این شرکت قرار می‌گیرد. این لپ‌تاپ مانند دیگر لپ‌تاپ‌های ایسوس به یک نمایشگر Full HD مجهز شده است. ایسوس برای پردازنده این لپ‌تاپ به پردازنده سلرون N4000 اینتل روی آورده که دارای فرکانس پردازشی ۱٫۱ تا ۲٫۶ گیگاهرتز است و با توجه به اینکه از پردازنده گرافیکی اختصاصی خبری نیست، این لپ‌تاپ بیشتر برای استفاده سبک و روزمره توصیه می‌شود.

علاوه بر این وزن تقریبا ۲ کیلوگرمی این لپ تاپ ممکن است برای استفاده دانشجویان خیلی مطلوب نباشد، اما با توجه به نام معتبر ایسوس می‌توانیم با خیال راحت‌تری نسبت به کیفیت ساخت و ماندگاری این محصول آن را خریداری کنیم. ایسوس برای این لپ‌تاپ اسلات کارت حافظه، یک درگاه USB 3.0 و دو درگاه USB 2.0 در نظر گرفته است. قیمت این لپ تاپ حدود ۹ تا ۱۱ میلیون می باشد.

۸) لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad L340 B

لپ تاپ دانشجویی لنوو آیدیا پد L340 B از گزینه‌های دیگری است که می‌توانید مدنظر قرار دهید. بدنه این لپ‌تاپ مانند سایر لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت لنوو از جنس پلاستیک ساخته شده و وزن آن نیز ۲٫۲ کیلوگرم است. لنوو برای این لپ‌تاپ هم از پردازنده نسل هشتم Core i3 8145U استفاده کرده که ۲ سال پیش از سوی اینتل وارد بازار شد. فرکانس پایه این پردازنده ۲٫۱۰ گیگاهرتز است که با فناوری توربو اینتل می‌تواند به ۳٫۹۰ نیز برسد. در کنار این پردازنده ۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت هارد داخلی را داریم که سبب می‌شوند این لپ تاپ مناسب برای کارهای دانشجویی باشد.

علاوه بر این لنوو از پردازنده گرافیکی جداگانه انویدیا جی فورس MX110 برای این لپ‌تاپ استفاده کرده که می‌تواند به اندازه قابل توجهی فشار را از روی پردازنده اصلی بردارد و برای استفاده روزمره پاسخگوی نیازهای کاربر باشد. این لپ‌تاپ همچنین دارای یک درگاه HDMI، یک درگاه USB-C و دو درگاه USB 3.0 است، اما از اسلات کارت حافظه و درایو نوری خبری نیست. قیمت این لپ تاپ حدود ۱۶ میلیون می باشد.

۹) لپ تاپ لنوو مدل Ideapad L340 B

لپ تاپ دانشجویی لنوو آیدیا پد L340 B از گزینه‌های دیگری است که می‌توانید مدنظر قرار دهید. بدنه این لپ‌تاپ مانند سایر لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت لنوو از جنس پلاستیک ساخته شده و وزن آن نیز ۲٫۲ کیلوگرم است. لنوو برای این لپ‌تاپ هم از پردازنده نسل هشتم Core i3 8145U استفاده کرده که ۲ سال پیش از سوی اینتل وارد بازار شد. فرکانس پایه این پردازنده ۲٫۱۰ گیگاهرتز است که با فناوری توربو اینتل می‌تواند به ۳٫۹۰ نیز برسد. در کنار این پردازنده ۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت هارد داخلی را داریم که سبب می‌شوند این لپ تاپ مناسب برای کارهای دانشجویی باشد.

علاوه بر این لنوو از پردازنده گرافیکی جداگانه انویدیا جی فورس MX110 برای این لپ‌تاپ استفاده کرده که می‌تواند به اندازه قابل توجهی فشار را از روی پردازنده اصلی بردارد و برای استفاده روزمره پاسخگوی نیازهای کاربر باشد. این لپ‌تاپ همچنین دارای یک درگاه HDMI، یک درگاه USB-C و دو درگاه USB 3.0 است، اما از اسلات کارت حافظه و درایو نوری خبری نیست. قیمت این لپ تاپ حدود ۱۲ تا ۲۲ میلیون می باشد.

۱۰) لپ تاپ لنوو آیدیاپد ۳۳۰

آیدیاپد ۳۳۰ جدی‌ترین رقیب اسپایر A315 در بازار لپ‌تاپ‌های اقتصادی محسوب می‌شود. لنوو همیشه به تولید لپ‌تاپ‌هایی ارزان و با ارزش خرید زیاد معروف است و سری آیدیاپد ۳۳۰ هم از این قاعده مستثنا نیست. اگر صرفا مشخصات سخت‌افزاری برایتان مهم باشد، می‌توانید مدلی از سری لپ‌تاپ لنوو آیدیاپد ۳۳۰ را با پردازنده سلرون N4000 و هشت گیگابایت رم با کمی گران‌تر از ایسر A315 تهیه کنید. البته در نظر داشته باشید که آیدیاپد ۳۳۰ در‌مقایسه‌با لپ‌تاپ ایسر کمی سنگین‌تر و باتری‌اش حدود ۲۰ درصد ضعیف‌تر است. البته اضافه‌وزن آیدیاپد ۳۳۰ به درایو نوری (DVD-RW) آن برمی‌گردد که آیدیاپد ۳۳۰ را درحدود ۱۰۰ گرم از ایسر A315 سنگین‌تر کرده است. قیمت این لپ تاپ حدود ۱۰ تا ۱۱ میلیون می باشد.

وام دانشجویی صندوق رفاه و توان خرید در ازای مبلغ آن

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم اعلام کرده است که وام خرید لپ تاپ و گوشی هوشمند برای دانشجویان برای آموزش مجازی در صورت تأیید معاون دانشجویی دانشگاه داده می‌شود.

طبق بخشنامه‌ای که از طرف صندوق رفاه به دانشگاه‌ها ارسال شده به معاونان دانشجویی اعلام شده که اولویت پرداخت وام ضروری با دانشجویانی است که این وام را برای خرید ابزار هوشمند «گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ» جهت برخورداری از آموزش مجازی نیاز دارند.

در سال های گذشته سقف وام ضروری پرداخت نمی شد اما امسال برای اولین بار به دلیل شیوع کرونا به اکثر متقاضیان سقف وام ضروری پرداخت شده است.

البته تأیید معاونت دانشجویی دانشگاه یک ضرورت و اولویت محسوب می‌شود، چون این وام به اندازه‌ای نیست که به همه دانشجویان تعلق بگیرد بنابر این با توجه به تأیید معاونت دانشجویی دانشگاه این وام به دانشجویان پرداخت می‌شود.

و البته با شرایط بازار لپ تاپ و حداقل معیارهایی که برای رفع نیازهای دانشجویان وجود دارد جای سوال پیش می آید که دانشجویان با تمام هزینه های تحصیل قدرت خرید کدام  لپ تاپ و در چه حدود قیمتی را می توانند داشته باشند تا بتوانند تحت آموزش های مجازی قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=1770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});