• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
افزایش 58 درصدی اعتبارات هزینه ای در سال 1400

سهم ۳٫۶ درصدی آذربایجان شرقی از اعتبارات متوازن

  • کد خبر : 20353
  • 06 تیر 1400 - 21:00
سهم ۳٫۶ درصدی آذربایجان شرقی از اعتبارات متوازن
یاز اکو - معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرائی شامل نظام هزینه ای سال 1400 را در کشور و استان به ترتیب «21 هزار و 394 میلیارد» و «894 میلیارد» تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبار نسبت به سال گذشته 58 درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، شاهین فتحی در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال ۱۴۰۰، تعادل در توزیع اعتبار هزینه‌ای متناسب با شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی، رعایت الزامات و دستورالعمل های ابلاغی و افزایش سرانه های پرسنلی را از جمله سیاست ها و رویکردهای توزیع اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۱۴۰۰ برشمرد.
وی همچنین به مواردی مثل تامین اعتبار حقوق و مزایای مستمر کارکنان رسمی و پیمانی با محاسبه بار مالی اجرای بخشنامه افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری و همسان سازی کارکنان قرارداد کار مشخص، تامین اعتبار مانده مرخصی بازنشستگان سال‌های ۱۳۹۹ و ماقبل آن و پرداخت پاداش پایان خدمت از ردیف های متمرکز به مبلغ ۴۰۲ میلیارد ریال اشاره کرد.
فتحی تامین حقوق و مزایای مستمر کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی بر اساس عملکرد سه ماهه اول سال ۱۴۰۰، عیدی پایان سال، حقوق و مزایای سایر کارکنان از جمله پرسنل وظیفه، طرحی، شرکت و تامین مانده مرخصی سال ۱۳۹۹ و ماقبل به طور کامل به میزان ۱۷۳ میلیارد ریال را جزو مبانی توزیع اعتبارات هزینه ای استان خواند.
معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی همچنین تامین هزینه‌های سوخت، آب و برق در سقف عملکرد سال گذشته، لوازم مصرفی و نگهداری وسایل اداری معادل میانگین سه سال گذشته، تامین اعتبار کمکهای بلاعوض در سقف نیم‌درصد اعتبار ابلاغی، کمک هزینه ایاب و ذهاب، مهدکودک، فوت، ازدواج، بیمه‌های خاص، افزایش سرانه اضافه کار، رفاهی و ماموریت را یادآور شد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود سهم آذربایجان شرقی از اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور را ۳٫۶ درصد و میزان آن را حدود یک هزار و ۲۵ میلیارد تومان در دو بخش متوازن استانی و ملی اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به سال گذشته ۹۳ درصد افزایش داشته است.
فتحی در عین حال خاطرنشان ساخت: این اعتبارات بر اساس شاخص های احصاء شده در بخش های مختلف و عدم برخورداری شهرستان های استان توزیع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});