• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

اجرای خط لوله انتقال فاضلاب امامیه تبریز ۲.۵ میلیارد تومان هزینه دارد

  • کد خبر : 2191
  • 13 بهمن 1399 - 10:17
اجرای خط لوله انتقال فاضلاب امامیه تبریز ۲.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
یاز اکو - مجری طرح فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد: طرح احداث شبکه فاضلاب در کوی امامیه تبریز با صرف ۲.۵ میلیارد تومان هزینه امسال پایان می یابد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا سیدمحمد فتاح پور افزود: تفاهم نامه ای با سازمان بسیج سازندگی در مورد اجرای طرح فاضلاب داریم که شبکه فاضلاب کوی امامیه تبریز نیز در این راستا اجرا می شود.

وی اظهار کرد: این تفاهم نامه شامل اجرای شبکه فاضلاب در کوی های شمس آباد، امامیه و آخماقیه است.

وی اضافه کرد: بر اساس این تفاهم، از آبان ماه امسال عملیات احداث شبکه فاضلاب را در کوی امامیه شروع کرده ایم و ۵۰ درصد ارزش ریالی قرارداد پرداخت شده است یعنی یک میلیارد و دویست و پنجاه هزار تومان عملیات انجام شده است.

مجری طرح فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: طول شبکه فاضلاب کوی امامیه تبریز سه هزار و ۳۰۰ متر است که تاکنون یکهزار و ۵۰۰ متر آن انچام شده و شهروندان در حال استفاده از آن هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی نیزبه ایرنا گفت: بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی و رسیدگی به مناطق محروم و محلاتی در قالب «طرح کرامت» به ایجاد زیرساخت ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی در آنها اقدام می کند.

سرهنگ محمد اسکندری با بیان اینکه بسیج سازندگی در حوزه های مختلفی فعالیت می کند که پروژه های عمرانی و زیرساخت ها یکی از آنها است، افزود: طرح فاضلاب کوی امامیه یکی از مطالبات مردم  در ۱۰ ساله گذشته بود که در نهایت با رایزنی با شرکت آب و فاضلاب استان اولویت یافت.

اسکندری گفت: بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی در عرصه های مختلف ورود کرده و تقریبا با ۴۰ نهاد و سازمان، همکاری و به دولت کمک می کند.

وی افزود: ما با شرکت آب و فاضلاب هم مخصوصا در تامین آب شرب روستایی همکاری هایی داشتیم که بعد از امضای تفاهم نامه در زمینه مناطق کم برخوردار از ظرفیت های گروه های جهادی و سپاه استفاده کردیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی اظهار داشت: به رغم نوسانات قیمت و برودت هوای تبریز، دوستان به صورت جهادی وارد شده و در کمترین زمان و با بهترین کیفیت کار راتا پایان امسال تمام می کنیم.

کوی امامیه (امام رضا) تبریز با بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت در ضلع جنوبی تبریز و ضلع غربی پایانه مسافری این شهر واقع شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=2191

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});