• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
با حضور معاونان استاندار آذربایجان شرقی؛

پروژه‌های عمرانی و خدماتی در هریس و چاراویماق به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 2652
  • 16 بهمن 1399 - 15:45
پروژه‌های عمرانی و خدماتی در هریس و چاراویماق به بهره‌برداری رسید
یاز اکو - همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور معاونان استاندار آذربایجان شرقی، پروژه‌های عمرانی و خدماتی در هریس و چاراویماق به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، ۱۲ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان هریس افتتاح شد.

ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر خواجه یکی از این طرح‌ها بود که در زیربنای ۶۱۵ مترمربع و در ۲ طبقه احداث شده و برای ساخت آن ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

همچنین ۱۱ طرح برق‌رسانی شامل احداث و بازسازی خطوط و شبکه برق و تعویض تیرهای حادثه‌آفرین در روستاها و شهرهای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

پنج طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان چاراویماق به بهره‌برداری رسید

پنج طرح عمرانی و خدماتی در چهارمین روز از دهه فجر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان چاراویماق به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها شامل گازرسانی به ۱۷ روستا، یک واحد سردخانه ۵۰۰۰ تنی، پانسیون شبکه بهداشت شهرستان، آسفالت‌ریزی معابر شهری و روستایی و پروژه‌های عمرانی روستاهای فاقد دهیاری است.

برای اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها در مجموع اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=2652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});