• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

رییس شورا: خدمات‌رسانی قطارشهری تبریز را می‌توان لغو کرد

  • کد خبر : 2975
  • 19 بهمن 1399 - 14:00
رییس شورا: خدمات‌رسانی قطارشهری تبریز را می‌توان لغو کرد
یاز اکو - رییس شورای اسلامی تبریز با تاکید بر پیگیری کمیسیون عمران شورا در خصوص نواقص فاز یک و ۲ خط یک قطارشهری گفت: اگر این نواقص حل نشده می‌توان خدمات‌رسانی قطارشهری را لغو کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، شهرام دبیری روز یکشنبه در دویست و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی تبریز با اشاره به اینکه امنیت شهروندان مهم تر از هر چیزی است، افزود: در ارتباط با حادثه قطارشهری باید نتایج کارهای کارشناسی و دلیل بروز حادثه به صورت شفاف به شهروندان گفته شود چراکه مردم محرم ما هستند.

بر اساس این گزارش ۱۵ دی سال جاری یکی از واگن های قطارشهری تبریز در ایستگاه «قونقا باشی» از ریل خارج شد که این حادثه خسارت جانی نداشت اما خساراتی به واگن وارد شد.  

دبیری با بیان اینکه باید عوامل این حادثه شناسایی و با عاملان برخورد شود، اظهار داشت: لازم است ایمنی فاز ۱ و ۲ خط یک مترو شود تا مشخص شود که نقایص موجود رفع شده یا خیر؟

خط یک قطار شهری تبریز ۱۸ کیلومتر طول و ۱۸ ایستگاه دارد که حدود ۱۴ ایستگاه آن فعال است.

دبیری با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: کشور ما پس از پیروزی انقلاب در زمینه علمی و امنیتی پیشرفت های شگرفی کرده به طوری که هم اکنون هفت درصد ذخایر معدنی دنیا در ایران است و ما یک درصد جمعیت جهان را شامل می شویم.

وی با بیان اینکه موقعیت منطقه‌ای و جغرافیایی ویژه و نیروی انسانی با فرهنگ و پیشرفته از جمله پتانسیل های کشور است، یادآوری کرد: در زمان کنونی برای یک انقلابی واقعی بودن باید در فکر و عمل انقلابی باشیم.

دبیری، با اشاره به لزوم ساماندهی نیروی کار شهرداری در قراردادهای مختلف کاری گفت: شهرداری باید نسبت به ساماندهی و رفع مشکلات کارگران به خصوص در حوزه فضای سبز و سایر نیروهایی که مشکلاتی در نحوه فعالیت آنها به وجود آمده است، اقدام کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=2975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});