• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

یک ایرانی در میان برندگان اسکار فنی

  • کد خبر : 3049
  • 20 بهمن 1399 - 10:40
یک ایرانی در میان برندگان اسکار فنی
یاز اکو- دکتر بابک بهشتی استاد موسسه فناوری نیویورک یکی از دریافت کنندگان اسکار دستاوردهای علمی و فنی در سال ۲۰۲۱ خواهد بود. به گزارش ایسنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست ۱۷ دستاورد علمی و فنی ایجاد شده توسط ۵۵ شخص و دو کمپانی را به عنوان دریافت کنندگان جوایز اسکار علمی و فنی ۲۰۲۱ اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، دکتر بابک بهشتی، استاد ایرانی‌تبار موسسه فناوری نیویورک به همراه «اسکات روبیتیل» به دلیل دستاورد در حوزه ـ«ماژول همگام سازی و ضبط» با عنوان کامل انگلیسی (compact, stand-alone, phase-accurate genlock synchronization and recording module) یکی از دریافت کنندگان جایزه و گواهینامه آکادمی اسکار در حوزه علمی و فنی خواهد بود.

مراسم اعطای جوایز اسکار علمی و فنی روز ۱۳ فوریه (۲۵ بهمن) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

جوایز اسکار علمی و فنی از سال ۱۹۳۱ و همزمان با چهارمین دوره جوایز آکادمی به افراد یا موسساتی تعلق میگیرد که دستاورد مهم و قابل توجهی در راستای پیشبرد سینما و تصاویر متحرک به ثبت رسانده باشند.

دکتر بابک بهشتی استاد و رئیس کالج علوم مهندسی و کامپیوتر موسسه فناوری نیویورک است که دارای بیش از ۳ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. این استاد ایرانی ‌تبار بیش از ۳۰ سال است که در موسسه فناوری نیویورک به صورت تمام وقت فعال است و دستاوردهای چشمگیری به ویژه در حوزه تکنولوژِی بی سیم (وایرلس) داشته است

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=3049

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});