• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
2

صادرات دوچرخه و موتورسیکلت برقی دو کارآفرین ترکیه به ۴۳ کشور جهان

  • کد خبر : 31018
  • 30 شهریور 1400 - 12:15
صادرات دوچرخه و موتورسیکلت برقی دو کارآفرین ترکیه به ۴۳ کشور جهان
یاز اکو - دوچرخه و موتورسیکلت‌های الکتریکی ساخت کارخانجات دو کارآفرین ترکیه به 43 کشور صادر می‌شود.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری آناتولی، دوچرخه و موتورسیکلت‌های الکتریکی ساخت کارخانجات دو کارآفرین ترک در استان دوزجه به ۴۳ کشور جهان صادر می‌شود.

مصطفی اینجی و فاتح بایراکتار هر دو ۱۰ سال پیش از دانشگاه فنی استانبول در رشته مهندسی صنایع فارغ التحصیل شدند. این دو کارآفرین سپس برای مطالعه و تحقیق درباره طراحی و تولید وسایل نقلیه الکتریکی راهی چین شدند.

اینجی و بایراکتار در ابتدا کار خود را با فروش و تجارت دوچرخه و موتورسیکلت برقی آغاز و پس از مدتی مغازه کوچکی در شهر آنتالیا افتتاح کردند.

این دو که فوت‌وفن تعمیر اینگونه دستگاهها را به خوبی آموخته بودند، با ارائه طرحی به اداره حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط موفق به کسب حمایت این اداره شدند.

بدین ترتیب نخستین کارخانه این دو همکلاسی به متراژ ۶۰۰ متر افتتاح شد. پس از مدتی کارخانه دیگری به متراژ ۵ هزار متر در شهرک صنعتی دوزجه راه اندازی کردند. هم اکنون برند ولتا موتور (Volta Motor) علاوه بر دوزجه دارای کارخانه‌هایی در استان گبزه و همچنین چین است.

مصطفی اینجی، مدیرعامل این کارخانه در گفتگو با خبرنگار آناتولی درباره موفقیت خود اظهار داشت: هم اکنون به ۴۳ کشور جهان دوچرخه و موتورسیکلت برقی صادر می‌کنیم. اسکوتر و دوچرخه‌های تاشو نیز از دیگر محصولات تولیدی شرکت ولتا موتور است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=31018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});