• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

۳۰ بهمن، آخرین مهلت تحویل مدارک مربوط به مشوق‌های صادراتی سال ۱۳۹۹

  • کد خبر : 3306
  • 22 بهمن 1399 - 10:50
۳۰ بهمن، آخرین مهلت تحویل مدارک مربوط به مشوق‌های صادراتی سال ۱۳۹۹
یاز اکو - مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران آخرین مهلت ارسال و تحویل مدارک و مستندات مربوط به مشوق‌های صادراتی سال۹۹ را ۳۰بهمن‌ماه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از بانک اول،احسان قمری با بیان این خبر گفت: با توجه به ضرورت بررسی و دقت در پرداخت مشوق‌های صادراتی، این مهلت تمدید نخواهد شد.

احسان قمری اضافه کرد: سازمان توسعه تجارت ایران، براساس بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال ۹۹ و شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود، نسبت به پرداخت مشوق‌های صادراتی در ۱۳ سرفصل مندرج در بسته حمایت از صادرات غیر نفتی اقدام کرده و در این مسیر گام بر می‌دارد.

دبیر کارگروه مشوق‌های صادراتی ادامه داد: براساس هماهنگی‌های انجام شده بیشترین پرداخت‌ها در حوزه زیرساخت‌های صادراتی استان‌ها و کمک سود تسهیلات صادرکنندگان انجام می‌شود و برای اولین بار دو بانک توسعه صادرات ایران و بانک کشاورزی براساس قرارداد عاملیت منعقده با سازمان توسعه تجارت ایران، نسبت به پرداخت کمک سود تسهیلات دریافتی صادرکنندگان اقدام می‌کنند.

قمری اضافه کرد: طی فراخوانی نسبت به اطلاع‌رسانی به بانک‌های عامل در خصوص انعقاد قرارداد عاملیت اقدام شد که در نهایت دو بانک فوق‌الذکر اعلام آمادگی کردند و این دو بانک بر اساس پرونده‌های ارسالی از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، نسبت به واریز کمک سود تسهیلات به حساب صادرکنندگان اقدام خواهند کرد

دبیر کارگروه مشوق‌های صادراتی در پایان از کلیه صادرکنندگان درخواست کرد با مراجعه به تارنمای سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس www.tpo.ir نسبت به تشکیل پرونده و ارائه درخواست به سازمان توسعه تجارت ایران یا سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، صرفا تا پایان بهمن‌ماه مراجعه کنند

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=3306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});