• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9

۷۱۲ هزار و میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس‌جمهوری به اردبیل اختصاص یافت

  • کد خبر : 3316
  • 22 بهمن 1399 - 11:46
۷۱۲ هزار و میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس‌جمهوری به اردبیل اختصاص یافت
یاز اکو - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص ۷۱۲ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری به اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، داود شایقی افزود: از ۱۲ هزار میلیارد ریال منابع  اعتباری سفر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل تاکنون ۷۱۲ هزار میلیارد ریال جذب پروژه‌های مصوب سفر شده و بزودی پنج هزار میلیارد ریال دیگر از آن در دست پیگیری و ابلاغ است.

وی اظهارکرد: از محل سفر رئیس‌جمهوری به استان ، منابع ملی و سازمان برنامه و بودجه برای پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده که نشان از توجه ویژه دولت به این پروژه است.

شایقی گفت:در حوزه توسعه راه‌ها هم از محل سفر رئیس‌جمهوری هشت هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده بود که سه هزار میلیارد ریال آن در ماه‌های گذشته برای توسعه بزرگراه‌ها استان تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه ۶۰ درصد بودجه سال جاری اختصاص یافته است، افزود: زمان مقرر برای جذب اعتبارات سال ۹۹ مطابق روال هر سال  تیرماه ۱۴۰۰ است که امید است این اعتبارات تا پایان شهریورماه تحقق یابد.

وی درباره افزایش اعتبارات استان اردبیل در بودجه سال آینده گفت: در بودجه سال آینده اعتبارات استان به میزان ۷۸ درصد رشد خواهد داشت.

شایقی ادامه داد: در بودجه‌های هزینه‌ای نیز وضعیت استان بمراتب در مقایسه با سایر استان‌ها جهشی و رشد ۶۶.۵ درصدی دارد و از این جهت نیز اردبیل جزو استان‌های با آمار بالا است.

وی به تدوین سند توسعه ۱۱ شهرستان استان در کنار تصویب نهایی سند آمایش استان اشاره کرد و گفت: با اجرایی شدن اسناد مذکور این استان به سمت توسعه طرح‌های اشتغال‌زا و رونق کارآفرینی حرکت خواهد کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر افزود: به میمنت این ایام ۳۳۳ طرح عمرانی و خدماتی در استان با سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=3316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});