• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
6

ترکیه جدیدترین خودروهای زرهی خود را در نمایشگاه دفاعی پرو به نمایش می گذارد

  • کد خبر : 35751
  • 09 آبان 1400 - 10:00
ترکیه جدیدترین خودروهای زرهی خود را در نمایشگاه دفاعی پرو به نمایش می گذارد
یاز اکو - تولیدکننده خودروهای زمینی نظامی و غیرنظامی ترکیه Otokar جدیدترین خودروهای زرهی زمینی خود را در نمایشگاه بین المللی فناوری دفاع و پیشگیری از بلایا که برای هشتمین بار در سال جاری در لیما پایتخت پرو برگزار می شود، به نمایش می گذارد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از دیلی صباح محصولات این شرکت ترکیه ای در نمایشگاهی که از ۲۸ اکتبر آغاز شده و تا ۳۱ اکتبر ادامه خواهد داشت به نمایش گذاشته شده است.

نسل جدید خودروی زرهی چند چرخ است. از ویژگی های تاکتیکی و فنی بالای برخوردار است.

طراحی مدولار این وسیله نقلیه امکان نصب طیف وسیعی از سیستم‌ها و تجهیزات تسلیحاتی را بر اساس الزامات ماموریتی خاص فراهم می‌کند.

این وسیله نقلیه امکان جابجایی حداکثر ۱۲ پرسنل فراهم می کند.

این در حالی است که شرکت ترکی کوچ هلدینگ، گردش مالی خود را در ۹ ماهه اول سال ۲۰۲۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد افزایش داده است. Otokar با فعالیت در بیش از ۶۰ کشور در پنج قاره با محصولاتی که حقوق مالکیت معنوی آنها کاملاً متعلق به آنها است، صادرات خود را نیز ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داده است.

صادرات ۹ ماهه اتوکار بالغ بر ۲۲۴ میلیون دلار بوده و با سود خالص ۵۱۶٫۴ میلیون لیره (۵۳٫۶۷ میلیون دلار موفق عمل کرده است، مدیر کل اتوکار اوایل این هفته گفت: در حالی که این شرکت به کار برای پروژه های جدید در بازارهای صادراتی ادامه می دهد، از نظر مناقصه های اخیراً برنده شده در بازار داخلی نیز موفقیت بزرگی داشته است.

گورگوک گفت: برای مثال اتوکار ۳۶۴ اتوبوسی را که برای حمل و نقل عمومی استان ازمیر در غرب تولید کرده است، ظرف مدت کوتاهی ۷ ماه پس از دریافت سفارش تحویل داده است.

وی همچنین گفت: «ما اتوبوس‌های گاز طبیعی را به اوکراین صادر کردیم، در حالی که قبلاً خودروهای زرهی ۴×۴ و ۸×۸ را با موفقیت تحویل داده بودیم.

اخیراً در اکتبر سال گذشته، Otokar قرارداد صادراتی را با یک کشور آفریقایی نامشخص برای فروش Arma 8×8 به همراه سایر خودروهای زرهی چرخ دار تاکتیکی ۴×۴ این شرکت امضا کرد. 

قزاقستان نیز که همین خودرو را خریداری کرده بود، Arma 8x8s را در اوایل ماه مارس آزمایش کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=35751

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});