• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
9

صادرات اتوبوس ترکیه به ۳ قاره جهان

  • کد خبر : 38534
  • 27 آبان 1400 - 18:30
صادرات اتوبوس ترکیه به ۳ قاره جهان
یازاکو - مرسدس بنز ترک با تولید 3 اتوبوس از هر 4 اتوبوس صادراتی ترکیه، صادرات اتوبوس به سراسر جهان را با موفقیت ادامه می دهد. فرانسه،ایتالیا و اتریش3 کشوری هستند که در ماه اکتبر بیشترین وارد کننده اتوبوس های ترک بوده اند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری ایهلاس مرسدس بنز ترک که از سال ۱۹۶۷ فعالیت خود را در ترکیه آغاز کرده است، در بازه زمانی ژانویه تا اکتبر ۲۰۲۱، در مجموع ۲۱۸ اتوبوس، ۱۷۸ اتوبوس بین شهری و ۴۰ اتوبوس شهری را به بازار داخلی ترکیه فروخته است.

اتوبوس های تولید شده در کارخانه اتوبوسرانی Hoşdere شرکت مرسدس بنز تورک عمدتا به کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، ایتالیا و انگلیس صادر می شود. مرسدس بنز ترک همچنین اتوبوس های تولیدی خود را به مناطقی در قاره های مختلف مانند عربستان سعودی، قطر صادر می کند.

صادرات اتوبوس های تولید شده در کارخانه اتوبوس سازی هوشدره در اکتبر ۲۰۲۱ بدون وقفه ادامه یافت و  فرانسه با ۱۰۵ دستگاه به صورت ماهانه بیشترین سهم را در صادرات اتوبوس های ترک داشته است.

پس از آن ایتالیا با ۲۶ اتوبوس در رتبه بعدی قرار دارد.

بناست تا مرسدس بنز توریدر جدید که فقط در ترکیه تولید می شود به آمریکای شمالی نیز صادر شود.

مرسدس بنز توریدر جدید که به طور خاص برای بازار آمریکای شمالی تولید شده اولین اتوبوسی است که در Hoşdere برای بازار آمریکا با نام تجاری مرسدس بنز تولید می شود و همچنین اولین اتوبوسی است که توسط این کارخانه از فولاد ضد زنگ تولید شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=38534

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});