• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
5

بود و نبود حراست برای شهرداری فرقی ندارد

  • کد خبر : 41798
  • 21 آذر 1400 - 12:23
بود و نبود حراست برای شهرداری فرقی ندارد
یاز اکو - محمدحسن استوچی، عضو شورای شهر تبریز گفت: بود و نبود حراست در شهرداری تبریز هیچ تفاوتی ندارد و اگر خلاف این است به ما هم بگویند تا در جمع عذرخواهی کنم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، محمدحسن اسوتچی، یکشنبه ۲۱ آذر، در جلسه علنی شورای شهر تبریز گفت: بنده در ۶۵ سال عمر خود‌ این را فهمیده‌ام که آموزه های دینی این را آموزش میدهد که نظام دنیا اصلا تعارف ندارد.

وی ادامه داد: به گوشم رسیده است که اسوتچی به سایلنت رفته است ولی من با کسی شوخی ندارم.

اسوتچی افزود: برداشت من از حراست این است که حامی مظلوم باشد. در شورای پنجم به ریاست محترم شورا آقای شهرام دبیری گزارش دادم که کسی که کار نمی کند برایش گزارش کار رد می کردند. از رسانه‌ ملی‌ و استانی هم گزارش خواستیم ولی نتیجه ای حاصل نشد‌.

مسائل را امنیتی نکنید

عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از عملکرد برخی پیمانکاران شهرداری تبریز گفت: حراست محترم! برخی از پیمانکارانی که در شهرداری کار می کنند آیا پیمانکار هستند یا کارفرما؟ واگذاری بخش خصوصی به نفع مان هست یا به ضررمان؟ معقولات‌ را لطفا امنیتی نکنیم.

وی ادامه داد: مسائل را امنیتی نکنیم، اگر قرار باشد موضوع امنیتی باشد، رهبر انقلاب بیست سال قبل درباره فقر، فساد و تبعیض نمی‌گفتند.

اسوتچی تاکید کرد: لطفا به اینستاگرام و کامنتهایی که مردم می گذارند توجه‌ کنید‌ و ببینید دیدگاه مردم نسبت به ما چگونه است.

خزانه دار شورای شهر تبریز گفت: با آقای رنجبر شوخی و تعارف نداریم. اگر به ایشان رای دادیم دلیل نمی شود که سکوت کنیم. اگر بزرگواران حرفی دارند بگویند و پنهان نکنند.

وی یادآوری کرد: زمانی که به عنوان حراست بودم؛ می توانستیم در خیلی از مسائل تاثیر گذار باشیم.

اسوتچی تاکید کرد: قرار بود که تا تعیین تکلیف نیروهای قبلی نیروی جدیدی وارد شهرداری نشود. این موضوع را ابتدا باید از خودمان شروع کنیم. امیدوارم دیگر حراست تهدید نکند که دنبالتان (قره ماشین) می آید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=41798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});