• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مطرح کرد؛

طرح «آجر به آجر» طرحی ابتکاری و موفق در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 4197
  • 28 بهمن 1399 - 14:00
طرح «آجر به آجر» طرحی ابتکاری و موفق در آذربایجان شرقی
یاز اکو - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، اجرای طرح آجر به آجر در استان را طرحی ابتکاری و موفق برشمرد و گفت: با اجرای این طرح توانسته‌ایم تا کنون بیشتر مشکلات مدارس تخریبی استان را حل کنیم و امیدواریم اجرای این طرح تا برطرف شدن تمام مشکلات و معایب مدارس استان، ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، پیام صدقی در جلسه مشترک فرماندار اهر، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و خیرین استانی در شهرستان اهر، اظهار کرد: در بحث توسعه و نوسازی مدارس روستایی و شهری در آذربایجان شرقی خیران همیشه پای کار بودند و با کمک این عزیزان توانستیم در سطح استان بیشتر مسائل و مشکلات مدارس را حل کنیم.

وی، ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه مسئولان از خیرین در راستای توسعه و تجهیز مدارس، افزود: با توجه به حساسیت‌های این اداره کل  در جهت تحقق خواسته‌های خیران مدرسه ساز و مدرسه یار، طبق معیارهای مشخص و قانونی عمل خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رویکرد اولیه را تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام این اداره کل در سالجاری عنوان کرد.

فرماندار اهر نیز در این جلسه گفت: آماده هرگونه کمک و حمایت از پروژه‌های خیرساز در این شهرستان هستیم و در این راستا تمام ادارات و نهادها در حمایت از خیران تلاش کنند.

رسول خدابخش افزود: امیدواری با همراهی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، خیرین و مسئولان بتوانیم ۲۸ مدرسه کانکسی روستای شهرستان اهر را نیز ریشه کن و کلاس‌های درس جدید ایجاد کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=4197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});