• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11
طی سال جاری در برق تبریز؛

تمامی انشعابات غیرمجاز شناسایی شده، رفع و جمع‌آوری شدند

  • کد خبر : 4209
  • 28 بهمن 1399 - 15:30
تمامی انشعابات غیرمجاز شناسایی شده، رفع و جمع‌آوری شدند
یاز اکو - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از رفع و جمع‌آوری تمامی 4331 فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی شده طی سال جاری خبر داد که در نوع خود رکوردی بی‌نظیر به شمار می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی در تشریح عملکرد شرکت در حوزه‌ی شناسایی و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز طی ۱۰ ماهه‌ی سال ۹۹ گفت: طی این مدت، ۴۳۳۱ مورد برق غیرمجاز شناسایی و در مجموع از تلفات ۷ گیگا وات ساعت انرژی جلوگیری شد.

وی ادامه داد: از میان ۴۳۳۱ انشعاب غیرمجاز شناسایی شده، ۱۱۶۷ انشعاب غیرمجاز نامشهود و شامل دستکاری و سوء استفاده‌ بود که تمامی این انشعابات غیرمجاز رفع شد. همچنین ۳۱۶۴ فقره انشعاب غیرمجاز مشهود کشف و شناسایی و با تلاش همکاران تمامی این انشعاب غیرمجاز جمع‌آوری شده و ۲۴۷ انشعاب با درخواست مشتریان به انشعاب قانونی تبدیل شد.

وی در تشریح گزارش عملکرد انشعابات غیرمجاز در سال ۹۹ نیز گفت: بیشترین برق‌های غیرمجاز به ترتیب در حوزه‌ی امور برق اندیشه، قراملک و روشنایی شناسایی شده‌اند.

کاظمی در تشریح گزارش عملکرد انشعابات غیرمجاز در سال ۹۸ نیز گفت: طی سال گذشته ۳۸۴۱ انشعاب غیرمجاز شناسایی و در مجموع از هدررفت ۱۱٫۵ گیگا وات ساعت انرژی جلوگیری شده بود.

وی ادامه داد: از میان ۳۸۴۱ انشعاب غیرمجاز شناسایی شده در سال گذشته، ۱۳۱۳ انشعاب غیرمجاز نامشهود و شامل دستکاری و سوء استفاده‌ بود که ۹۵۸ فقره از آنها رفع شد. همچنین ۲۵۲۸ فقره انشعاب غیرمجاز مشهود کشف و شناسایی و با تلاش همکاران ۲۳۱۲ انشعاب جمع‌آوری شده و ۶۸۱ انشعاب با درخواست مشتریان به انشعاب قانونی تبدیل شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=4209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});