• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

گردشگری، عامل ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در اهر است

  • کد خبر : 4239
  • 28 بهمن 1399 - 14:38
گردشگری، عامل ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در اهر است
یاز اکو- فرماندار اهر تقویت حوزه گردشگری را عاملی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد پایدار در این شهرستان و سایر مناطق ارسباران برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، رسول خدابخش در جمع مسئولان شهرستان اهر ایجاد و توسعه گردشگری کشاورزی را از جمله موفقیت‌های این شهرستان در صنعت گردشگری عنوان کرد و افزود: این شهرستان یکی از بهترین و برترین شهرستان‌های استان در ایجاد و توسعه گردشگری کشاورزی است و باید در روند رو به رشد آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه انتخاب این شهرستان به عنوان شهر ملی ورنی و همچنین ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب الدین اهری از جمله مطالبات به حق مردم شهرستان اهر در حوزه گردشگری بود که خوشبختانه با تلاش‌های همه جانبه ادارات مربوطه این خواسته‌ها محقق شده است، افزود: در اولین گام این شهرستان به عنوان «شهر ملی ورنی» انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون نیز در آستانه ثبت جهانی «بقعه شیخ شهاب الدین اهری» هستیم، اضافه کرد: به‌زودی این امر تحقق خواهد یافت و نوید خوبی برای صنعت گردشگری شهرستان اهر و منطقه ارسباران خواهد بود.

خدابخش در ادامه با اشاره به وجود جاذبه‌ها و پتانسیل‌های فراوان گردشگری شهرستان اهر، خواستار توجه ویژه به زیرساخت‌ها و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در توسعه و رشد صنعت گردشگری این شهرستان شد.

وی گفت: در شش ماه اخیر سال‌جاری، در راستای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و خانه ورنی اهر بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=4239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});