• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

افتتاح ۶ طرح تعاونی در تبریز همزمان با سراسر کشور

  • کد خبر : 4347
  • 29 بهمن 1399 - 13:30
افتتاح ۶ طرح تعاونی در تبریز همزمان با سراسر کشور
یاز اکو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از افتتاح 6 طرح تعاونی همزمان با سراسر کشور در تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اقتصاد آینده، حسین فتحی در آیین افتتاح پروژه‌های بخش تعاون که همزمان با سراسر کشور در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد با اعلام این خبر افزود: این طرح ها در شهرستانهای تبریز، مرند، میانه و اسکو( سهند ) در زمینه های عمرانی، درمانی، صنایع دستی و دامپروری همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدیو کنفرانس توسط دکتر شریعتمداری مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به ظرفیت اشتغال این طرح‌ها خاطرنشان کرد؛ تعداد اعضای این تعاونی ها ۲۴۲ نفر با سرمایه‌گذاری ۶۵۲ هزار میلیون ریال می باشد که میزان ۹۶ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات به این شرکت‌های تعاونی اعطا گردیده است. فتحی خاطرنشان کرد؛ با راه اندازی ۶ طرح تعاونی تعداد برای ۴۸۶ نفر فرصت شغلی ایجاد کردید.

در این نشست مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن سلحشوران به نمایندگی از طرف طرح های افتتاح شده گزارشی از روند اجرائی و اقدامات بعمل آمده جهت ساخت و واگذاری برج ۱۹۸ واحدی بوستان تعاونی مسکن سلحشوران اشاره نمود افزود: این برج ۱۹۸ واحدی شرکت تعاونی مسکن سلحشوران در زمینی به مساحت ۳۹۱۸ مترمربع و با مساحت ۳۴ هزار متر زیر بنا در ۲۵ طبقه ایجاد گردیده است.

زارع ادامه داد: در این پروژه مسکونی ۴ طبقه پارکینگ و انباری به مساحت هشت هزار و ۸۰۰ مترمربع ایجاد گردیده است و دارای لابی و سالن های اجتماعات به متراژ یک هزار متر در یک طبقه و با ۲۰ طبقه مسکونی ساخته شده است مدیرعامل تعاونی مسکن سلحشوران تصریح کرد؛ تعداد واحدهای در طبقات ۱۰ واحد شامل سه راهروی مجزا و مستقل و پله های اضطراری در هر طبقه با سازه بتونی و سقف کامپوزیت ایجاد گردیده است این برج دارای ۶ دستگاه آسانسور مجهز می باشد که همزمان با بهمن ماه افتتاح و به اعضای تعاونی واگذار شد.

در این نشست روحی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری با قدردانی از تلاشهای به عمل آمده توسط خانواده بزرگ تعاون افزود: اقدامات چشمگیر به عمل آمده در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعت، تولید و خدمات و مسکن در حوزه تعاون قابل توجه و قدردانی است.

وی افزود بخش تعاون از ظرفیت ها و قابلیت های بسیار بالایی برخوردار است و توانسته است نقش بی‌بدیل خود را در حوزه‌های مختلف به خوبی ایفا کند.

روحی از اقدامات بسیار مهم اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در کمیته بررسی تعاونی های مشکل دار خبر داد و افزود: با تدابیر خوب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیاری از مشکلات و موانع در حوزه تعاون در استان حل و فصل گردیده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=4347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});