• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
6

اپل پس از افزایش ارزش لیر قیمت ها را در ترکیه کاهش داد

  • کد خبر : 43705
  • 04 دی 1400 - 19:30
اپل پس از افزایش ارزش لیر قیمت ها را در ترکیه کاهش داد
یاز اکو - اپل روز جمعه قیمت تمام محصولات خود را در ترکیه کاهش داد زیرا لیر ترکیه به رشد خیره کننده خود از پایین ترین سطح خود در اوایل هفته، پس از اینکه دولت مجموعه ای از اقدامات را برای تقویت این ارز انجام داد ادامه داد، رسید

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از دیلی صباح ،نرخ مبادله ای که از ابتدای سپتامبر در ترکیه افزایش یافته است نشان می دهد که دلار از ۱۸ لیره و یورو از ۲۰ لیره فراتر رفته است که طی این روند اپل نیز مانند بسیاری از شرکت های دیگر با افزایش قیمت محصولات خود به طور مداوم قیمت محصولات خود را به روز می کرد.

پس از کاهش ارزش ارزهای خارجی در برابر لیر ترکیه با بیانیه اقتصادی جدید که در اوایل این هفته توسط رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اعلام شد، نگاه ها به سمت اپل معطوف شد. در نهایت شرکت به انتظارات مبنی بر کاهش قیمت پاسخ داد و بر روی تمامی محصولات شرکت تخفیف گذاشت.

در حالی که تخفیف مورد انتظار از سوی اپل انجام شد، با این حال، نرخ تخفیف در قیمت محصولات در مقایسه با دو افزایش متوالی بزرگ اپل در سال‌های اخیر پایین مانده است.
ارزان‌ترین آیفون اپل اکنون با قیمت ۷۷۹۹ لیره (۶۵۹٫۰۸ دلار) به فروش می‌رسد در حالی که قیمت مدل‌های آیفون ۱۳ بین ۱۴۷۹۹ تا ۲۳۹۹۹ لیره است.

در حالی که قیمت ارزان ترین تبلت آیپد ۶۴ گیگابایتی ۷۸۹۹ لیره اعلام شد، قیمت تبلت آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی به ۱۶۴۹۹ لیر کاهش یافت. کسانی که می خواهند ایرپاد مکس اپل را داشته باشند باید ۷۹۹۹ لیره بپردازند.

وب سایت ترکی اپل، فروش بیشتر محصولات را متوقف کرده بود و پیام “در حال حاضر در دسترس نیست” را در ۲۴ نوامبر نمایش داد. سپس این شرکت در ۲۶ نوامبر فروش محصولات خود را در ترکیه با افزایش قیمت از سر گرفت .

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=43705

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});