• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

خبرنگار خبرگزاری مهر در کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهوری آذربایجان با سئوال بی مورد، خود را در وضعیت بدی قرار داد

  • کد خبر : 5414
  • 08 اسفند 1399 - 20:05
خبرنگار خبرگزاری مهر در کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهوری آذربایجان با سئوال بی مورد، خود را در وضعیت بدی قرار داد
یاز اکو - خبرنگار خبرگزاری مهر در کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهوری آذربایجان با سئوال بی مورد، خود را در وضعیت بدی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، در کنفرانس مطبوعاتی که الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان امروز برای خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار کرد، خبرنگار “خبرگزاری مهر” به رئیس جمهوری آذربایجان گفت، “آقای رئیس جمهور، تروریسم اکنون یک چالش بزرگ برای جامعه جهانی است. گزارش هایی مبنی بر دخالت گروه های تروریستی در جنگ قره باغ که کشورهای منطقه را تحت تأثیر قرار داد، وجود داشت. چه اقدامات جمعی برای پاسخ به چنین فراخوانی باید انجام شود و جمهوری آذربایجان در این زمینه چه اقداماتی را باید انجام دهد؟ “
رئیس جمهور آذربایجان الهام علی اف ابتدا از خبرنگار خبرگزاری مهر خواست سوال را کمی روشن تر بیان کند؛ بنابراین پرسید: وقتی شما می گویید گزارش هایی در مورد وجود گروه های تروریستی در جنگ قره باغ وجود دارد، باید منبع برخی گزارش ها را نیز بیان کنید. آیا می توانید مشخص کنید منبع آن گزارش ها کجاست؟
خبرنگار خبرگزاری مهر در پاسخ گفت: ما اینها را در برخی گزارش های خبرگزاری های منطقه شنیده ایم. اگر اجازه می دهید من اسامی آنها را نگویم.
رئیس جمهور الهام علی اف اضافه کرد که سوال شما نوعی اتهام است. بنابراین می خواهم بدانم، شما به چه گزارش هایی اشاره می کنید؟ زیرا برخی گزارش ها را همه می توانند بیان کنند. امکان دارد منبعی را ذکر کنید؟ حداقل یک منبع.

در ادامه رئیس جمهور آذربایجان اضافه کرد این را می توانید در قالب یک سوال بپرسید. اما باید پشت آنچه می گویید بایستید. هیچ گزارش، اطلاعات، شواهد و اثبات دخالت گروه های تروریستی در طول جنگ وجود ندارد. این اطلاعات ساختگی است.
الهام علی اف در ادامه گفت؛ متأسفانه یک روزنامه نگار از یک کشور دوست چنین سوالی را می پرسد. هیچ تروریستی در عملیات آزادسازی شرکت نکرد. هیچ مدرکی در این مورد وجود ندارد. این سئوال شما فقط مقصدش اتهام زدن به آذربایجان می باشد. این سئوال وقتی توسط ارمنستان طرح شود قابل درک است. برای ارمنستان این مسئله دردناکی است که آنها توسط سربازان آذربایجانی شکست خوردند. توصیه من به شما این است که به حدسیات دیگران توجه نکنید. شما به عنوان یک خانم از یک کشور دوست می آیید. لطفاً مسئول سئوال خود باشید.

خبرنگار خبرگزاری مهر در پاسخ گفت: از این سوالم می گذرم و به سوال بعدی می پردازم!

برای مشاهده فیلم این خبر می توانید اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=5414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});