• امروز : جمعه - ۲ آذر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 22 November - 2024
7

گروه بهمن از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

  • کد خبر : 54295
  • 19 اسفند 1400 - 9:45
گروه بهمن از لوگوی جدید خود رونمایی کرد
یاز اکو - نگاه جدید و توسعه کسب و کار یک سازمان موجب می‌شود تا گاهی شاهد به‌روزرسانی هویت سازمانی و برند باشیم. گروه بهمن به عنوان بزرگترین شرکت خودروساز خصوصی کشور بعد از کسب موفقیت در عرضه محصولات با کیفیت و مدرن در حوزه های تجاری، سواری و موتور سیکلت های برقی، برای دومین بار بعد از خصوصی سازی از لوگوی جدید، مدرن و با محتوای خود رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اقتصاد آنلاین، در مراسم رونمایی از لوگوی جدید که به شکل سرازیر شدن بهمن در ارتفاعات است، بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن گفت: مجموعه بهمن در کنار توسعه محصولات تنها به دنبال بروز کردن و ارتقای کیفی تولیدات نیست بلکه نگاهی نو و جدید به آینده دارد.

گروه بهمن

از جمله تغییرات مثبت لوگوی جدید گروه بهمن استفاده از موارد الهام بخش امید به آینده، تعهد به تغییر و نوآوری‌های جدید در محصولات آینده اشاره کرد و قرار است این لوگوی جدید بر روی محصولات استفاده شود.

علیمرادلو در ادامه افزود: لوگوی جدید دارای انگیزه های نیرومند و یک فرهنگ سازمانی قدرتمند است و گروه بهمن با تغییر لوگو، نگاه و نگرش به آینده را نیز تغییر داد تا به تمامی نیازهای مشتریان با سلایق مختلف پاسخ دهد. همچنین با هدف یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، استراتژی نوسازی برند خود را اجرا کردیم.

مدیرعامل گروه بهمن تاکید کرد که از سال ۱۴۰۱ پروژه های توسعه بهمن با عرضه محصولات جدید وارد فاز تازه ای خواهد شد و دیگر تولیدات با کیفیت پیشین نیز تقویت خواهند شد. گروه بهمن همچنین متعهد است تا با به کارگیری مفاهیم و ایده های جدید در تولید محصولات، عملکرد محصولات خود را هم از بعد ظاهری و هم از بعد فنی بهبود بخشد.

علیمرادلو با اشاره به اینکه مشتریان ارزشمندترین دارایی‌ها خانواده گروه بهمن هستند، گفت: رابطه گروه بهمن با مشتریان هرگز قطع نخواهد شد. رضایتمندی، ایمنی و سلامت آنها همیشه برای ما اهمیت دارد. به همین دلیل مشتریان و حقوق آنها در ساختار اداری و سازمانی گروه بهمن جایگاه ویژه دارند. ایجاد این جایگاه در سازمان اداری گروه بهمن، به مشتری مداری معنای حقیقی داده است.

توسعه شبکه خدمات فروش و پس از فروش

وی به توسعه شبکه خدمات فروش و پس از فروش با دیدگاه جدید تاکید و اظهار کرد: گروه بهمن علاوه بر آنکه در طراحی‌های خودرو به دنبال نوآوری رفته است، شبکه نمایندگی و خدمات پس از فروش خود را هم مدرن کرده است. این خودروسازی با عبور از ساختارهای قدیمی خدمت رسانی به صاحبان خودرو، سبک جدیدی را در ارائه خدمات عرضه می‌کند که مشتریان تفاوت آن را احساس خواهند کرد.

علیمرادلو از ارائه خدمات ویژه به مشتریان خودروهای تجاری با یک نگرش نو خبر داد و گفت: بهمن در طی کردن مسیر توسعه خسته نخواهد شد و با تکیه بر نگرش و توان خستگى ناپذیر، قدم های استوارتر از پیش بر می دارد. روزهای پرشور در پیش است. امیدواریم بتوانیم فضای خسته و خموده خودروسازی ایران را دگرگون کنیم.

در راستای استراتژی توسعه، گروه بهمن در سال ۱۴۰۱ در حوزه سواری سه محصول جدید رسپکت، فیدلیتی و دیگنیتی پرستیژ عرضه خواهد کرد و در حوزه تجاری نیز تولیدات سیبا موتور و بهمن دیزل دوبرابر خواهد شد.

اینرودز دیگر محصول بهمن موتور که به لحاظ فنی یک ون باری محسوب می‌شود که برای اولین بار در این دسته محصول در کشور است عرضه می‌شود. در حوزه تجاری سنگین نیز به زودی کامیون ۱۲ و ۱۸ تن به سبد محصولات گروه بهمن اضافه خواهند شد.

گروه خودرو سازی بهمن در اسفند ماه طی اقداماتی از کامیون پرقدرت و پیشرفته امپاور رونمایی کرد و خط تولید وانت کارا را به بهمن دیزل سپرد و خط تولید به شهرک صنعتی البرز واقع در شهر قزوین انتقال یافت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=54295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});