• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

کمک مالی ۲۰۸ میلیارد تومانی خیران آذربایجان‌شرقی برای نوسازی مدارس

  • کد خبر : 5850
  • 12 اسفند 1399 - 16:30
کمک مالی ۲۰۸ میلیارد تومانی خیران آذربایجان‌شرقی برای نوسازی مدارس
یاز اکو - معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش بی‌بدیل مدرسه‌سازان در تامین فضاهای آموزشی اعلام کرد: خیران مدرسه‌ساز استان پارسال ۲۰۸ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس کمک مالی کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمد نجفی در جلسه انعقاد قرارداد احداث ۶ سالن ورزشی و مدرسه توسط خیران در شهرستان ملکان افزود: نیمی از کلاس‌های درس استان نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی در زمینه مشارکت خیران در امر مدرسه سازی و نوسازی واحدهای آموزشی، در رتبه های نخست کشور جای دارد.

نجفی گفت: انعقاد تفاهم نامه احداث ۷۷ مدرسه و سالن ورزشی توسط خیران در مدت حدود پنج سال در شهرستان ملکان در کشور بی سابقه است و این شهرستان رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

فرماندار ملکان هم در این نشست گفت: ۲۵ درصد اعتبار طرح های عمرانی آموزش و پرورش استان به این شهرستان  اختصاص یافته است.

نقی محمدی افزود: امسال ۸۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش استان تخصیص یافته بود که ۲۰ میلیارد تومان آن صرف طرح‌های آموزشی این شهرستان شده است.

وی ادامه داد: در ۲ ماه گذشته تفاهم نامه ۱۶ طرح خیرساز در ملکان منعقد شده است که این تعداد که شامل ۱۰ باب سالن ورزشی و ۶ باب مدرسه است در کشور کم نظیر است.

در این جلسه تفاهم نامه ساخت سالن ورزشی یکهزار مترمربعی خیر ساز روستای «قوش قیه»، مدرسه ۶ کلاسه و سالن ورزشی یکهزار مترمربعی روستای «آق منار»، سالن‌های ورزشی یکهزار مترمربعی روستاهای «بناییم» و «آجر دیزج» و سالن ورزشی ۵۰۰ مترمربعی روستای «قوزوچی اولن» امضا شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=5850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});