• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

۶۲۷ واحد صنفی متخلف کرونایی در آذربایجان‌شرقی پلمب شد

  • کد خبر : 6294
  • 16 اسفند 1399 - 16:30
۶۲۷ واحد صنفی متخلف کرونایی در آذربایجان‌شرقی پلمب شد
یاز اکو - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از صنوف مختلف در استان، گفت: در این راستا برای ۱۰ هزار و ۳۱۴ واحد صنفی در استان اخطار کرونایی صادر و ۶۲۷ واحد متخلف نیز پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، عباسعلی درستی روز شنبه با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان افزود: در این راستا، ۴ هزار و ۵۰۰ بازدید مشترک، حدود ۸۸ هزار بازدید توسط نیروهای بهداشت، نزدیک به ۵۵  هزار بازدید توسط بسیج و  حدود ۳۰ هزار بازدید توسط جمعیت هلال احمر استان انجام گرفته است.

وی گفت: تا کنون برای ۳۴ هزار و ۷۶۴ خانوار خانوار بسته های حمایتی اعم از معیشتی و اقلام بهداشتی توسط تیم های حمایتی در سطح استان ارایه شده است.

درستی اظهار کرد: همچنین بیش از ۶۴ هزار نفر رهگیری شده و بیش از ۱۴ هزار تست سریع توسط تیم های مراقبت انجام شده که از این تعداد حدود ۲ هزار تست مثبت بوده و حدود ۳۰ هزار نفر به مراکز منتخب ارجاع داده شده اند.

وی ادامه داد: تیم های مراقبت در منزل نیز پنج هزار تست سریع انجام دادند  که ۳۵۰ نفر مورد مثبت شناسایی که از این تعدادو ۲۰۰ نفر نیز به بیمارستان ارجاع داده شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: در اجرای طرح شهید سلیمانی شناسایی تعداد حداقل ۱۰ نفر از اطرافیان بیماران مثبت مورد تاکید است که به هدف مورد نظر رسیده ایم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});