• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10

روزانه ۱۵۰۰ خودرو به‌خاطر محدودیت کرونایی در تبریز جریمه می‌شوند

  • کد خبر : 6326
  • 16 اسفند 1399 - 20:13
روزانه ۱۵۰۰ خودرو به‌خاطر محدودیت کرونایی در تبریز جریمه می‌شوند
یاز اکو- مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: روزانه یک هزار و ۵۰۰ خودرو در این کلانشهر به دلیل رعایت‌نکردن محدودیت‌های کرونایی جریمه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، اصغر آدی بیگ روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: در کلانشهر تبریز ۳۰۰ دوربین ثبت تخلفات وجود دارد و در تمام معابر این شهر که مجهز به دوربین ثبت تخلفات هستند، خودروهایی که محدودیت‌های کرونایی اعمال شده از سوی ستاد مقابله با کرونا را رعایت نکنند، اعمال قانون می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به تعداد خودروهای جریمه شده به دلیل ورود غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد، افزود: روزانه افزون بر پنج هزار خودرو به دلیل  اطلاع نداشتن از اجرای این طرح یا رعایت نکردن محدوده آن، مشمول جریمه می شوند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به ساعات اجرای طرح زوج و فرد در کلان شهر تبریز گفت: طرح مذکور در تبریز، تمام ساعات شبانه روز را شامل نمی شود، بلکه این طرح تنها در بین ساعات ۱۰ صبح تا یک و نیم بعد از ظهر و همچنین بین ساعات پنج تا هشت عصر اجرا می شود و در ساعاتی غیر از ساعات ذکر شده، تردد در هسته مرکزی شهر آزاد است و شامل جریمه و اعمال قانون نمی شود.

آدی بیگ خاطرنشان کرد: نصب و راه اندازی معبر دوازدهم در طرح نصب دوربین‌های پلاک خوان برای کنترل ترددهای محدوده کاهش آلودگی هوا در بلوار آزادی اول خیابان رزقیان (پاستور جدید)، معبر سیزدهم در بلوار آزادی ورودی خیابان شهید منتظری و معبر چهاردهم در غرب به شرق خیابان امام حدفاصل تقاطع شهید رضانژاد و چهارراه آبرسان انجام شده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به نقش موثر اجرای طرح LEZ در کاهش آلودگی هوا افزود: شرط ورود به محدوده LEZ داشتن معاینه فنی خودرو است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});