• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
امینی خبر داد:

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم تبریز تمدید شد

  • کد خبر : 63451
  • 01 خرداد 1401 - 14:00
مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم تبریز تمدید شد
یاز اکو - دبیر جشنواره فیلم تبریز از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز، هادی امینی ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: چنانچه مطلع هستید، به سبب پاندمی کرونا با رکودی حدودا دو ساله در حوزه فیلمسازی مواجه بودیم از اینرو تعدادی از فیلمسازان استان طی چند ماه اخیر با توجه به فروکش شدن شرایط پاندمی پروژه‌های خود را شروع کرده‌اند، بر این اساس و با توجه به تقاضای تعدادی از گروه‌های فیلمسازی، دبیرخانه پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز تصمیم گرفت مهلت ارسال آثار را به مدت بیست روز تمدید نماید تا فرصتی برای اتمام پروژه‌های در حال تولید و حضور آنها در جشنواره فراهم آید.

امینی گفت: تا امروز تعداد ۱۴۴ فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و فیلمسازانی که تا امروز موفق به ارسال اثر خود نشده‌اند تا ۲۰ خرداد فرصت دارند تا ضمن مطالعه قوانین و فراخوان جشنواره، نسبت به ثبت نام و ارسال اثر در جشنواره اقدام نمایند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت دسترسی به فرم ثبت‌نام از لینک https://formafzar.com/form/tabriz15 استفاده نمایند.

هادی امینی در پایان تاکید کرد: پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود که بخش اصلی مربوط به رقابت میان فیلم‌های کوتاه با موضوع آزاد (مختص فیلمسازان آذربایجان شرقی) و بخش جنبی شامل اکران فیلم‌های بلند تولید شده در سینمای آذربایجان می‌باشد.

شایان ذکر است، زمان برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز، نیمه دوم تیرماه می‌باشد و راه‌های ارتباطی با دبیرخانه شامل وبسایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی (www.azarsh.farhang.gov.ir)، صفحه ی اینستاگرامی tabrizfilm_festival و همچنین پست الکترونیک tabrizfilmfest@gmail.com می باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});