• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

آسفالت‌ریزی شش هزار تنی شهرداری تبریز در هفته نخست خرداد

  • کد خبر : 63946
  • 04 خرداد 1401 - 12:30
آسفالت‌ریزی شش هزار تنی شهرداری تبریز در هفته نخست خرداد
یاز اکو - آسفالت‌ریزی معابر عمومی همواره یکی از مطالبات شهروندان بوده و یکی از فاکتورهای شهری ایمن و مهیا برای زندگی از دیدگاه آنها، ایجاد معابری استاندارد و قابل تردد است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیاست که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود. مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچکترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.

شهرداری تبریز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، این روزها که فصل کاری منطقه آذربایجان در جریان است، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد سهل‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

موضوع آسفالت و تاکید بر اهمیت اجرای صحیح و به‌هنگام آن به اندازه ای برای مجموعه مدیریت شهری تبریز مهم و حیاتی است که سرپرست جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز از پیش‌بینی ۲۰۶ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه آسفالت طی سال جاری خبر می‌دهد.

حالا مناطق دهگانه شهرداری تبریز هم به تکاپو افتاده‌اند و از آسفالت‌ریزی‌های اساسی گرفته تا آسفالت کوچه‌ها و لکه‌گیری معابر مربوط به مناطق خود را به طور جدی در دست اجرا دارند. در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته نخست خرداد داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

شهرداری منطقه ۱ تبریز در هفته نخست خرداد اقدام به یک هزار و ۸۰۰ تن آسفالت‌ریزی کرده است. آسفالت ریزی اساسی خیابان استاندارد با ۱۳۰ تن و همچنین خیابان مختاری و کوچه صدف با ۱۲۰ تن آسفالت از شاخص ترین پروژه های آسفالت ریزی این منطقه در این هفته خواهد بود.

در این بین آسفالت ریزی مسیر ملازینال، کوچه سپیدار ولیعصر، کوچه مولوی و کنارگذر آبرسان از دیگر نقاطی است که طی این هفته در دستور کار این منطقه است.

منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ تبریز هم با ۳۲۰ تن آسفالت در این هفته در صدد آماده سازی و بهسازی معابر منطقه خود برآمده است.

بر همین اساس کوی توحید منتهی به بلوار استاد معین با ۸۰ تن، کوی زواره‌ای پشت کلینیک شیخ الرئیس با۲۰ تن، کوی رشادت شمس آباد با ۴۰ تن و کوی نسیم شمس آباد با ۶۰ تن آسفالت ریزی می‌شوند.

در این بین مسیر جاده ائل‌گلی، خیابان امام (ره)، جاده باسمنج و زعفرانیه واقع در این منطقه هم با ۱۲۰ تن آسفالت طی هفته جاری لکه‌گیری خواهد شد.

منطقه ۳

در هفته نخست خرداد، شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز با مجموع ۸۳۰ تن آسفالت‌ریزی معابر این منطقه را برای شهروندان خود مناسب‌سازی کرده است.

۴۶۰ تن آسفالت‌ریزی در خیابان فدک، ۳۰۰ تن لکه‌گیری توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ و همچنین ۷۰ تن لکه‌گیری و چاله‌زدایی توسط معاونت خدمات شهری این منطقه انجام می‌یابد.

منطقه ۴

در این بین شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز با ۴۱۴ تن آسفالت گامی در جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر خود برداشته است.

آسفالت ریزی کوچه شهید فرهمند و سرخسی حکم آباد با ۶۵تن، کوچه چهار متری خیابان شهید ظهیری با ۳۹تن، کوچه گلشن آخونی با ۲۰تن، کوچه عبدل بهار شرقی با ۳۰تن، کوچه لعل قدس با ۱۰ ت و، کوچه گلکار خیابان فیضیه غربی با ۵۰ تن از جمله آسفالت ریزی های انجام یافته طی این هفته خواهد بود.

همچنین لکه گیری کوی شهرام خیابان شهید ظهیری با ۵۰تن، ادامه آسفالت‌ریزی کوچه‌های ایثار، شهید حضرتی و ملااوغلی با ۱۰۰تن و ۱۰ متری نسترن خیابان شادگان با ۵۰تن از جمله دیگر این آسفالت‌ریزی ها است.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز هم طی این هفته با آسفالت‌ریزی ۶۰ تنی گامی در راستای این رویکرد مدیریت شهری برای خدمات دهی به شهروندان تبریزی برمی‌دارد.

منطقه ۶

شاید آسفالت ریزی شهرداری منطقه ۶ تبریز در جاده صنعت قراملک را بتوان یکی از مهمترین اقدامات مجموعه مدیریت شهری طی هفته نخست خرداد برشمرد. به طوری که این منطقه با ۹۰۰ تن آسفالت در راستای آسفالت ریزی اساسی این جاده اقدام کرده است.

منطقه ۶ تبریز در خصوص لکه‌گیری و بهسازی معابر در خیابان‌های دامپزشکی، محوطه راه آهن، مسیر راه آهن تا میدان جهاد و مسیر رفت و برگشت جاده سنتو با ۴۰ تن آسفالت اهتمام داشته است.

منطقه ۷

شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی ۲۲۶ تنی را طی این هفته در دستور کار خود قرار داده است.

مسیرهای سه راهی خیابان نگین اندیشه، کوچه مدرسه پشت ساختمان آتش نشانی و خیابان میرزاعلی دواچی، کوچه شبنم خیابان ابوذر واقع در آخماقیه و کوی فروردین جلالیه از جمله این آسفالت‌ریزی ها خواهد بود که خیابان نگین با آسفالت ریزی ۹۰ تنی بیشترین حجم آسفالت را طی این هفته به خود اختصاص داده است.

منطقه ۸

معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز ۳۵۰ تن آسفالت‌ریزی طی این هفته در دستور کار دارد.

کوچه‌های آقا علی و شرکت ۱ و ۲ واقع در خیابان ۱۷ شهریور به مقدار ۲۰۰ تن، کوچه قره باغی‌های کوچک و کوچه بادامچلار در خیابان شهید بهشتی به مقدار ۱۵۰ تن از جمله این آسفالت‌ریزی ها محسوب می‌شود.

منطقه ۹

شهرداری منطقه ۹ تبریز هم آسفالت ریزی ۵۴۰ تنی را برای هفته جاری در برنامه کار خود قرار داده است.

آسفالت‌ریزی خیابان های ادیب شمالی با ۲۵۰ تن، خیابان معرفت شمالی با ۱۱۰ تن و خیابان معرفت جنوبی با ۱۸۰ تن در برنامه آسفالت‌ریزی این منطقه خواهد بود.

منطقه ۱۰

در این بین شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز هر هفته ۵۰۰ تن آسفالت ریزی در سطح منطقه خود تدارک دیده است.

هفته اول این ماه آسفالت‌ریزی خیابان‌های لیلابی، اِیرانچیلر، نوروزی، کوچه ۱۶ متری خیابان جودی، کوی جنت و لکه گیری اتوبان پاسداران و کمربندی ارم در دستور کار این منطقه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});