به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در این نوبت از ملاقاتهای مردمی تعدادی از شهروندانی که قبلا برای دیدار با شهردار تبریز ثبت نام کرده بودند، حضور داشتند.
مراجعان از طریق اداره کل ارتباطات و امور بین الملل برای دیدار با شهردار تبریز اقدام کرده بودند.
نوع مسئله یا مشکل تقریباً همهی مراجعه کنندگان مربوط به ملک و مسائل شهرسازی و مالی است که از جمله میتوان به درخواست مسیرگشایی، مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز، درخواست تغییر کاربری، درخواست اعمال تخفیف عوارض و … اشاره کرد.
یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این دیدارها که در فضایی صمیمی برگزار شد، دستورات لازم را برای رفع مشکل شهروندان صادر و برای برخی دیگر نیز که خارج از اختیارات شهرداری بود، راهنماییهای لازم را ارائه کرد.
شهروندانی که در مناطق یا سازمانهای شهرداری تبریز موفق نشدهاند مشکلات خود را برطرف کنند، با مراجعه به اداره کل ارتباطات و امور بینالملل میتوانند ثبتنام و با شهردار تبریز دیدار کنند.
پیش از این نیز شهردار تبریز چند بار در مصلی اعظم امام خمینی(ره)، چهاربار در مناطق شهرداری در قالب قرار خدمت ، شش بار در شهرداری مرکز و چند بار در مساجد با شهروندان دیدار، گفتگو و به مشکلات آنان رسیدگی کرده بود.
این دیدارها مستمر خواهد بود و هم شهردار تبریز و هم شهرداران مناطق هر هفته با شهروندان دیدار و گفتوگو میکنند.