• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی مطرح کرد

تسریع در انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک خودروی مایان تبریز

  • کد خبر : 6841
  • 20 اسفند 1399 - 9:11
تسریع در انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک خودروی مایان تبریز
یاز اکو - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی بر تسریع در انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک خودروی مایان تبریز تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، احمد موقری در جلسه «ارایه برنامه اجرایی و عملیاتی کردن انتقال نمایشگاه های خودرو به شهرک خودروی مایان تبریز» بیان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده، مشکلات فعلی و اجرایی طرح انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک مبل و خودروی مایان تا حد زیادی مرتفع و زیرساخت های لازم آن فراهم شده است.

وی افزود: پیرو تصمیمات گرفته شده در اجرای بند ۴ از مصوبات جلسه شورای پیشگیری از جرم استان و مهلتی که برای اجرای کامل طرح انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک مبل و خودروی مایان تعیین شده است، شهرداری منطقه ۶ تبریز باید در خصوص رفع اختلاف حادث بین شهرداری و شرکت مایان گستر، نسبت به بررسی تقاضای شرکت «توس شنت» و شرکت «همدید» اقدام کند.

وی ادامه داد: همچنین شهرداری منطقه۶ باید با بررسی دقیق قرارداد اولیه و ثانویه ایرادات قانونی آن به نحو مقتضی رفع و در موعد مقرر اجرای کامل طرح انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک مایان را عملیاتی کند.

در پایان جلسه و پس از جمع بندی مطالب در ارتباط با تفکیک شرکت مایان گستر به دو شرکت توس شنت و همدید، مقرر شد در تنظیم قرارداد ثانویه ماهیت حقوقی و تعهدات اصلی شرکت مایان گستر به گونه‌ای به شرکت توس شنت و همدید منتقل شود که به تعهدات قرارداد اولیه لطمه وارد نشود.

همچنین مقرر شد شهرداری منطقه ۶ تبریز موضوع تفکیک قرارداد شرکت توس شنت و شرکت همدید را حداکثر ظرف یک ماه آینده از کمیسیون ماده ۳۸ قانون شهرداری پیگیری و مورد بررسی قرار داده و نسبت به تعیین تکلیف قرارداد اولیه و تفکیک وظایف هر دو شرکت اقدام و نتیجه را به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان منعکس و ارسال کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});