• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
11

داوطلبان ثبت نام در انتخابات را به روزهای آخر موکول نکنند

  • کد خبر : 6930
  • 20 اسفند 1399 - 13:30
داوطلبان ثبت نام در انتخابات را به روزهای آخر موکول نکنند
یاز اکو - فرماندار شهرستان تبریز گفت: از داوطلبان ثبت نام در انتخابات می‌خواهیم ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، بهروز مهدوی امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند ثبت نام نامزدهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: داوطلبان ثبت نام در انتخابات می‌توانند از چهار طریق نسبت به ثبت نام اقدام کنند و براساس قانون برای هرکس امکان ثبت نام الکترونیکی وجود نداشت، می‌تواند به‌صورت حضوری مراجعه و ثبت نام کند.

وی ادامه داد: فرمانداری از ساعت ۸ صبح الی ۶ عصر پذیرای ثبت نام کنندگان است و ۳۰ نفر به عنوان مسئول ثبت نام فعال  خواهند بود.

وی در خصوص پیش بینی‌های صورت گرفته در رابطه با میزان ثبت نام در انتخابات شورای شهر نیز گفت: پیش‌بینی می‌کنیم استقبال خوبی نسبت به دوره های گذشته صورت گیرد و شاید بیش از ۵۰۰ نفر در تبریز ثبت نام کنند.

فرماندار شهرستان تبریز تاکید کرد: براساس رنگ‌بندی شیوع کرونا، تبریز فعلا در وضعیت زرد قرار دارد و این وضعیت نیز دستورالعمل خاص خود را دارد که برای اینکه مشکلی از این بابت پیش نیاید، امسال فضای بزرگتر با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر را برای ثبت نام در نظر گرفتیم.

وی اضافه کرد: از ثبت نام کنندگان می‌خواهیم با داشتن ماسک به محل ثبت نام مراجعه کنند و از همه عزیزان می‌خواهیم ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند و در ایام ابتدایی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});