• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
6

انتشار فراخوان هشتمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های زنجان

  • کد خبر : 71503
  • 01 مرداد 1401 - 14:15
انتشار فراخوان هشتمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های زنجان
یاز اکو - در فراخوان هشتیمن جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان آمده است؛ آثاری که در بازه زمانی یکم تیر ۱۴۰۰ تا ۳۱ خرداد امسال در یکی از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری استان و نشریات سراسری (ویژه استانی) منتشر شده باشند، جواز شرکت در جشنواره را دارند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایلنا از زنجان، هشتمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان با هدف ارتقای سطح کیفی خبر و اطلاع‌رسانی در استان، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه‌خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان و توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات توسط خانه مطبوعات استان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

بخش‌های اصلی این جشنواره در ۹ بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور اعلام شده است.

بخش‌های موضوعی این جشنواره نیز شامل عناوین شعار سال، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، خانواده و سبک زندگی ایرانی – اسلامی، انرژی، آب محیط زیست، چالش ها و آسیب های اجتماعی و فرهنگی، مسائل و چالش های حوزه کودکان، جهاد تبیین بیانیه گام دوم و امید آفرینی است.

هر متقاضی مجاز به شرکت در سه بخش از جشنواره است و در هر بخش می‌تواند حداکثر تا ۲ اثر را در سامانه جشنواره بارگذاری کند که در مجموع ۶ اثر از هر نفر پذیرفته می‌شود.

خانه مطبوعات استان زنجان از متقاضیان شرکت در جشنواره خواست با مراجعه به سایت zanjan.pressfestival.ir آثار خود را تا پنجم مرداد بارگذاری کنند.

آیین اختتامیه جشنواره، ۲۷ مردادماه با حضور اصحاب رسانه استان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

اصحاب رسانه استان در صورت نیاز به اطلاع از جزئیات جشنواره با مراجعه به سامانه zanjan.pressfestival.ir فراخوان جشنواره را مطالعه کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=71503

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});