• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

کشتارگاه صنعتی تبریز رکورد شکست

  • کد خبر : 7312
  • 23 اسفند 1399 - 17:32
کشتارگاه صنعتی تبریز رکورد شکست
یاز اکو- مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با اعلام اینکه ظرفیت کشتار در این کشتارگاه برای تامین گوشت مورد نیاز شهروندان و جلوگیری از افزایش قیمت آن در شب عید افزایش یافه است، از ثبت رکورد ذبح دام در این کشتارگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، کریم قدرتی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این راستا امروز در کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ۳۰۰ راس گوساله و یک هزار راس گوسفند کشتار شد و این اقدام در نوع خود بی نظیر بوده و رکورد ذبح در این کشتارگاه زده شد.

وی با بیان اینکه پیش از این روزانه به طور متوسط ۶۰۰ راس گوسفند و گاو در این کشتارگاه ذبح می شد، اظهار داشت: در روزهای اخیر که مردم از کمبود مرغ خوراکی رنج می برند تلاش شده با افزایش ظرفیت کشتار در این کشتارگاه جای خالی مرغ خوراکی بر سر سفره مردم با گوشت قرمز تامین شود.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: پرسنل این سازمان از ساعت چهار صبح با تمام توان ۲ خط ذبح گاوی و ذبح گوسفندی را همزمان به کار گرفته و موفق به ثبت این رکورد شدند.

قدرتی، با اشاره به اقدامات  این سازمان برای ارایه گوشت بهداشتی به شهروندان، ادامه داد: برای جلب رضایت شهروندان ۲ واحد بسته بندی دیگر به واحدهای بسته بندی کشتارگاه اضافه شده است.

وی یادآوری کرد: با افتتاح واحد بسته بندی در کشتارگاه استقبال خوبی از گوشت بسته بندی در سطح شهر روی داده است و مردم نشان دادند که علاقمند به خرید و تهیه گوشت بهداشتی و شناسنامه دار هستند.

قدرتی، افزود: تلاش شده است تا با بالا بردن آمار گوشت استحصالی در این سازمان گامی در جهت تنظیم بازار گوشت برداشته شود.

کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با برخورداری از ۱۱ اسطبل مجزا برای نگهداری گاو و گوسفند، میدان دام روباز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام و انبار علوفه از نظر حجم کشتار و ظرفیت و سیستم صنعتی سومین کشتارگاه بزرگ کشور است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=7312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});