• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

تکمیل بخش جنوبی مقبره‌الشعراء نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار است

  • کد خبر : 79345
  • 27 شهریور 1401 - 15:30
تکمیل بخش جنوبی مقبره‌الشعراء نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار است
یاز اکو - معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: برای تکمیل بخش جنوبی مقبره الشعراء به اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز داریم که در این رابطه اعتبارات دولتی نیز باید تخصیص یابد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، سامان احمدزاده اظهار کرد: مساحت صفه شمالی مقبره الشعراء، هشت هزارو ۵۰۰ متر مربع است که در سال‌های گذشته برخی اقدامات در آن انجام یافته بود ولی سه هزارو ۵۰۰ متر مربع از صفه شمالی مقبره الشعرا ناقص بود که طی سال جاری با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز ادامه داد: مقبره الشعراء یک پروژه ملی است و بحث‌های عمرانی در این مکان به شهرداری تبریز واگذار شده است.

وی بیان کرد: متأسفانه صفه شمالی مقبره الشعراء طی سال‌های گذشته به صورت ناقص به حال خود رها شده بود که با تأکید شهرداری تبریز و با نصب روزشمار، این پروژه به طور جدی پیگیری و به بهره‌برداری رسید.

احمدزاده اضافه کرد: در حالت فعلی، عملیات عمرانی بخش شمالی مقبره الشعراء انجام یافته و در بخش جنوبی نیز با دستور شهردار تبریز، در حال بررسی و طراحی اولیه هستیم که بعد از مطالعات انجام یافته و بررسی گزینه‌های موجود، تصمیمات بعدی اتخاذ خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای تکمیل بخش جنوبی پروژه مقبره الشعراء به اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز داریم که در این رابطه اعتبارات دولتی نیز باید تخصیص یابد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=79345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});