• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
8

تسریع فرآیندهای سرمایه‌گذاری از طرف ما مسئولان و سرمایه‌گذاری‌ها از طرف شما 

  • کد خبر : 81951
  • 23 مهر 1401 - 10:45
تسریع فرآیندهای سرمایه‌گذاری از طرف ما مسئولان و سرمایه‌گذاری‌ها از طرف شما 
یازاکو - استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برای نخستین بار، بودجه شهرداری تبریز طی شش ماهه اول امسال به طور صددرصد تحقق یافته که این ناشی از اعتماد مردم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، عابدین خرم در همایش و نمایشگاه ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهای آذربایجان‌شرقی گفت: اصل موضوع مطلب و فلسفه‌ی وجودی این جلسه به سرمایه‌گذاران عزیز این است که تسریع فرایندها از طرف ما مسئولان و سرمایه‌گذاری‌ها از طرف شما است.

وی اظهار داشت: واقعیت این است که در دولت سیزدهم، هزینه‌ی فرصت‌های از دست رفته را می‌دهیم وبرای جبران این فرصت‌ها  باید تلاش جهادی بکنیم این یک امر بدیهی است و باید تلاش کنیم. تلاش دولت سیزدهم جذب سرمایه‌گذارانی است که در گذشته امتحان خود را پس داده‌اند.

علاقه‌مندان به شهر، کشور، تاریخ و نسل‌های آتی، در داخل کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند و این موضوع به نفع جامعه و نسل‌های آینده است.

وی با قدردانی از سرمایه‌گذاری افراد در تبریز و دیگر شهرهای استان، گفت: در دولت سیزدهم باید امنیت سرمایه‌گذاری تامین، فرایندها تسهیل و مشوق‌های لازم ارائه شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه خوشبختانه در مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تبریز این اراده وجود دارد، تصریح کرد: درآمد پایدار گام بلندی است که این نگاه باید در آذربایجان‌شرقی وجود داشته باشد.

نقشه‌راه استان و شهر تبریز باید مجددا نقد و بررسی و مورد تحلیل قرار گیرد

خرم خاطرنشان کرد: نیروهای نخبه و فرهیخته و متخصصان امر باید نقشه‌راه استان و شهر تبریز را مجددا نقد و بررسی و مورد تحلیل قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عامل اداری نباید مانع سرمایه‌گذاری باشد، گفت: تعارض منافع را در شهرهای استان از میان برداشته‌ایم و هر سرمایه‌گذاری می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=81951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});