• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
3

۳۰ هکتار از تصرفات غیرقانونی در اسپیران تبریز رفع تصرف شد

  • کد خبر : 90847
  • 17 دی 1401 - 13:00
۳۰ هکتار از تصرفات غیرقانونی در اسپیران تبریز رفع تصرف شد
یاز اکو - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: در راستای حفاظت و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی و جلوگیری از تضییع حقوق عامه و ممانعت از دست‌اندازی زمین خواران به اراضی ملی،۳۰ هکتار از تصرفات غیرقانونی در منطقه پلاک سفیدان عتیق ( داش اسپیران ) تبریز رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش علی‌فام روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این اراضی ملی به صورت غیرقانونی تصرف شده بود و برابر دستور دادستانی تبریز و دستور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در جهت اجرای حکم تخریب، این اراضی ملی به مدیریت منابع طبیعی استان بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: این اراضی ملی توسط کلاهبرداران به افراد حقوقی فروخته شده بود که با دستور مقام قضایی عملیات رفع تصرف با قاطعیت اجرا شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی استان با هیچ فرد و گروهی کمترین مماشاتی نخواهیم داشت، گفت: با خرید و فروش اراضی ملی و منابع طبیعی برابر قانون برخورد می‌شود.

علی فام از افراد حقیقی و حقوقی خواست در موارد مشکوک در جهت پیشگیری از کلاهبرداری و پیش از انجام معامله به حد کافی دقت کرده و موضوع را از ادارات منابع طبیعی در شهرستان‌های مختلف استان استعلام کنند، چرا که با متخلفان برابر قانون و بدون مماشات برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=90847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});