• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

در شهرک‌های صنعتی اردبیل ۱۴۷ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است

  • کد خبر : 911
  • 27 دی 1399 - 8:39
در شهرک‌های صنعتی اردبیل ۱۴۷ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در ۹ ماهه اول سال‌جاری تعداد ۱۴۷ قرارداد با سرمایه‌گذاران ثبت شده است که این آمار یک رکورد برای شهرک‌های صنعتی استان اردبیل محسوب می‌شود.

به گزارش یازاکو به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود این‌که در سال گذشته، بیشترین واگذاری‌ها در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اتفاق افتاد، ولی این آمار در سال جدید از جهش فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده است به طوری‌که از ۱۰۰ قرارداد واگذاری در سال گذشته به ۱۴۷ قرارداد در ۹ ماهه اول سال‌جاری رسیده‌ایم.

وی این میزان واگذاری‌ها را بیش از ۵۱ هکتار زمین صنعتی برشمرد و افزود: از نظر واگذاری مساحت زمین نیز به یک رکورد بی‌سابقه دست یافته‌ایم که در طول دوران تاسیس شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بی‌سابقه بوده است به نحوی که در سالیان گذشته و در بهترین حالت ممکن، بیش از ۳۴ هکتار واگذاری زمین صنعتی نداشته‌ایم که آن هم در سال گذشته محقق شده بود.

افزایش سرمایه‌گذاری نویدبخش شکوفایی صنعت اردبیل است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: از ابتدای تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل تاکنون، بیش از یک هزار و ۴۰۰ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده است که در این بین شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با بیش از ۶۰۰ قرارداد، بیشترین سهم را در واگذاری‌ها به خود اختصاص داده است.

اهلی تصریح کرد: این افزایش واگذاری‌ها نشانگر افزایش میل به سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بوده که نویدبخش شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال استان است.

وی گفت: تلاش می‌شود تا با تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، میزان سرمایه‌گذاری‌‌ها در استان اردبیل افزایش یابد هرچند ممکن است کاستی‌هایی نیز در این راه وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});