• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

پیامک هشدار شرکت برق تبریز برای ۷۰ هزار مشترک پرمصرف

  • کد خبر : 91971
  • 27 دی 1401 - 10:30
پیامک هشدار شرکت برق تبریز برای ۷۰ هزار مشترک پرمصرف
یاز اکو - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: برای بیش از ۷۰ هزار مشترک خانگی و تجاری پرمصرف برای تذکر رعایت الگوی مصرف پیامک هشدار ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، عباس حسامی، سه‌شنبه، ۲۷ دیماه، با اشاره به برودت هوا در زمستان سال‌جاری و همچنین مشکل تامین سوخت گاز برای تولید برق از تشکیل کمیته راهبری مدیریت مصرف خبر داد و گفت: تاکنون بخش قابل توجهی از لامپ‌های پر مصرف اداری جمع آوری شده اند.

وی انجام مکاتباتی با سازمان صنعت، معدن، تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی برای کاهش مصرف ۲۴ ساعته برق صنایع بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور، مکاتبه با مشترکان بالای یک مگاوات جهت کاهش انرژی برق بصورت ۲۴ ساعته، برگزاری جلسه با خانه صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی تبریز و روسای اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنایع انرژی‌بَر و تشکیل اکیپ‌های بازرسی مصرف انرژی با همکاری نماینده توزیع برق، شرکت گاز و مدیریت بحران استانداری را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه اعلام کرد.

وی همچنین افزود: در مکاتبات صورت گرفته با شهرداری تبریز و اداره کل راه و شهرسازی، اقدام به تعدیل روشنایی معابر شهری، میدانها و پارک‌های شهر از یک‌سو و معابر بین راهی و جاده‌ها از سوی دیگر کرده ایم.

حسامی با تاکید بر ضرورت پایش مصرف صنایع و ادارات اضافه کرد: به‌طور مستمر از ادارات، سازمان‌ها و مراکز درمانی بازدید انجام شده، میزان مصرف آن‌ها رصد و در صورت لزوم با متخلفان بر اساس دستورالعمل‌های قانونی برخورد می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تبریز جمع‌آوری ماینرها و انشعابات غیرمجاز را یکی دیگر از راهکارهای غیر مستقیم برای کاهش مصرف انرژی برق عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=91971

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});