• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
تسهیل‌گری اتاق بازرگانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان

تسهیل‌گری اتاق بازرگانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان 

  • کد خبر : 92231
  • 29 دی 1401 - 19:54
تسهیل‌گری اتاق بازرگانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان 
مشاور استانداری آذربایجان‌شرقی در حوزه فناوری از اهتمام اتاق بازرگانی تبریز در راستای تسهیل فعالیت های شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، عبدالرضا فلاح در رویداد هم‌افزایی بخش خصوصی در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان که عصر امروز در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: امیدوارم بتوانیم با تسهیل‌گری که بخش مهمی از فعالیت اتاق بازرگانی را تشکیل می‌دهد، مسیر را برای شرکت‌های دانش‌بنیان هموار کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر اتاق بازرگانی در تلاش برای تسهیل فعالیت ها در شرکت های دانش بنیان است، به همین منظور ستاد اقتصاد دانش بنیان در اتاق بازرگانی تبریز تشکیل شده است. همچنین بر اساس ابلاغیه وزارت کشور به تمام استانداری‌ها اکنون کمیته های تخصصی از جمله صنعت و معدن، کشاورزی، اقتصاد دیجیتال و … در اتاق فعالیت دارد و امیدواریم با این تلاش ها بتوانیم به ارتقای کمی و کیفی بخش فعالیت های بخش خصوصی کمک کنیم.

فلاح افزود: امسال شاهد اجرای قانون جهش بنیان که یک قانون مترقی است،بودیم و امیدواریم با انجام صحیح و درست این قانون، واحدهای صنعتی به خصوص واحدهای بزرگ صنعتی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنند.

وی گفت: در حال حاضر نزدیک به ۸۵۰ شرکت فناور در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۸۰ مورد مربوط به شرکت های دانش بنیان است و نزدیک ۲۰ شرکت دانش بنیان، قابلیت تبدیل شدن به برند را دارند. هم‌چنین بسیاری از شرکت ها نیز در محدوده رشد قرار گرفته‌ و مستعد سرمایه گذاری و سرمایه پذیری هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=92231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});