• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
1

جولان سیستم بانک‌های خصوصی در آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 92650
  • 03 بهمن 1401 - 11:30
جولان سیستم بانک‌های خصوصی در آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به تناسب ناموزون میزان منابع و مصارف سپرده های بانک های خصوصی استان گفت: باید جلوی جولان سیستم بانکی که از منابع استان ما ارتزاق کرده اما این منابع را در خود استان هزینه نمی کند، گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، روح الله متفکرآزاد صبح امروز در نشست هم‌اندیشی بودجه سال ۱۴۰۲ که با حضور نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاهی و فعالان اقتصادی استان در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، در پاسخ به انتقاد بخش خصوصی در خصوص افزایش سهم استان در پرداخت میزان مالیات اظهار کرد: باید این را در نظر داشته باشیم که میزان افزایش مالیات استان آذربایجان شرقی نسبت به دیگر استان های کشور پایین تر است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، شفافیت را یکی از نقاط قوت لایحه بودجه ۱۴۰۲ عنوان کرده و گفت: در بحث سیاست های انگیزشی برای بخش خصوصی موضوع خوبی پیش بینی شده است. شرکت های بورسی به میزانی که کسب و کار خود را به سمت توسعه پیش برده و افزایش تولید داشته باشند، معاف از مالیات خواهند بود.

وی همچنین با اشاره به تناسب ناموزون میزان منابع و مصارف سپرده های بانک های خصوصی استان گفت: باید جلوی جولان سیستم بانکی که از منابع استان ما ارتزاق کرده اما این منابع را در خود استان هزینه نمی کند، گرفته شود.

مسعود پزشکیان دیگر نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس نیز بر ضرورت ارائه پیشنهاداتی مشخص و شفاف از سوی بخش خصوصی در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲ تاکید کرد.

داود بهبودی و علیرضا فضل زاده از اساتید دانشگاه تبریز نیز در این نشست به بیان نظرات خود پیرامون بودجه ۱۴۰۲ کشور پرداختند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=92650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});