• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
4

۹۰ میلیارد تومان برای بزرگترین پروژه مسیرگشایی تبریز هزینه شد

  • کد خبر : 93254
  • 09 بهمن 1401 - 9:15
۹۰ میلیارد تومان برای بزرگترین پروژه مسیرگشایی تبریز هزینه شد
یاز اکو - شهردار تبریز گفت: تاکنون ۹۰ میلیارد تومان برای تملک ۹۱ مغازه و ملک واقع در مسیر پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب تبریز هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، یعقوب هوشیار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مرحله اول تملک پروژه مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در ایام الله دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه روند تملک دیگر املاک باقی مانده در این پروژه در دست اقدام است، اظهار داشت: در مسیر این پروژه ۳۳۰ واحد مسکونی وجود دارد که نزدیک به یک سوم آن ها پس از توافق و تملک، تخریب شده است.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری نیز ۷۰۰ میلیارد تومان برای عرصه و اعیان مسیرگشایی این پروژه هزینه می شود، گفت: پروژه مسیرگشایی امتداد ۴۵ متری انقلاب به پاسداران به طول یک هزار و ۴۰۰ متر و عرض ۴۵ متر در حال اجرا است.

هوشیار، ادامه داد: اجرای این پروژه در راستای تسهیل در تردد وسایل نقلیه و مسیرگشایی معابر و بهبود شرایط ترافیکی شهری از ابتدای سال جاری آغاز شده و در حال اجرا بوده و روند آن به خوبی پیش می رود.

وی یادآوری کرد: این پروژه در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز اجرا می شود و شهرداری های مناطق ۱، ۲ و ۵ در اجرای هرچه سریع‌تر عملیات آزادسازی و تخریب املاک واقع در این مسیر همکاری می کنند.

پروژه مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب تبریز از بزرگترین پروژه‌های این کلانشهر جهت ایجاد راه ارتباطی امتداد ۴۵ متری انقلاب به کوثر شرقی و کوثرشرقی به ترلان دره‌سی و اتوبان پاسداران است و نقش حیاتی و سازنده‌ای در کاهش ترافیک این بخش از شهر ایفا می کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=93254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});