• امروز : شنبه - ۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 22 June - 2024
4

صادرات ۱۰ هزار تنی محصولات کشاورزی آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 96335
  • 05 اسفند 1401 - 8:45
صادرات ۱۰ هزار تنی محصولات کشاورزی آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی از صادرات ۱۰ هزار تنی محصولات کشاورزی از طریق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، بشیر جعفری در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان جهادکشاورزی در ارتباط با دستاوردهای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان در دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: در طول این مدت صندوق، اعتبار خوبی برای حمایت از بخش کشاورزی استان در اختیار داشته است و تلاش هایی که در سال های قبل جهت دریافت اعتبار چهار درصدی از وزارتخانه و بانک کشاورزی انجام شده در هشت ماه اخیر نتیجه بخش بود.

وی ادامه داد: توانسته ایم با این اعتبار نیاز تشکل های عمده و فراگیر و پروژه های ناتمامی که نیاز ضروری به منابع مالی داشته اند را تامین نماییم؛ از جمله ۲ پروژه نیمه تمام مهم استان در زمینه جوجه ریزی و گاوداری که موفق به دریافت منابع مالی از طریق سایر بانک ها نشده بودند طی جلسه ای در استانداری برای ممانعت از رکود در این بخش ها مشمول حمایت واقع شدند.

جعفری با اشاره به اینکه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان در سال گذشته موفق به صادرات ۱۰ هزار تن محصولات کشاورزی از جمله پیاز، سیب زمینی، گوجه فرنگی و سیب درختی شده است، اظهار کرد: صندوق استان یکی از صندوق های فعال و پر توان در سطح صندوق های کشور است که با وجود سرمایه ثبتی اندک موفق به تامین منابع از بانک ها شده و در سال جاری تمام تشکل ها توانسته اند منابع مورد نیاز خود را از صندوق دریافت کنند.

وی با اشاره به تکمیل مراحل ساخت ساختمان صندوق حمایت از توسعه کشاورزی آذربایجان شرقی افزود: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان منابع خوبی در اختیار دارد و می تواند پشتیبان بخش کشاورزی باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=96335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});