• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

مولدسازی دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها در زنجان، موفقیت آمیز بود

  • کد خبر : 966
  • 01 بهمن 1399 - 12:43
مولدسازی دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها در زنجان، موفقیت آمیز بود
استاندار زنجان گفت: این استان در مولدسازی دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها، موفق عمل کرده است و اجرای کامل آن نیازمند همراهی هرچه بیشتر دستتگاه‌های اجرایی است.

به گزارش یازاکو فتح الله حقیقی روز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن قدردانی از همراهی مدیران دستگاههای اجرایی که در موضوع مولد سازی دارایی ها همراهی پر رنگی داشته اند، افزود: بخشی از اعتبارات هزینه ای برای پرداخت پاداش کارکنان که در بین دستگاههای اجرایی تابع نظام بودجه ای استان توزیع می شود از محل مولدسازی دارایی‌های مازاد است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار این است که در خصوص مولد سازی دارایی‌های مازاد دستگاه های اجرایی، مدیران به مسئولیت های خود در اسرع وقت عمل کنند.

گفتنی است بر اساس تبصره ۱۲ قانون بودجه، دستگاه‌های اجرایی مکلف به شناسایی اموال مازاد و اعلام به وزارت امور اقتصادی و دارایی هستند تا از این طریق بر اساس ماموریت‌های محوله در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، نسبت به مولدسازی دارایی‌های دولت و اموال غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی اقدام شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت پژوهش در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها اشاره کرد و گفت: در موضوعات پژوهشی امسال استان حتما باید موضوع کرونا نیز در دستورکار قرار گیرد چراکه طی ۱۱ ماه گذشته داده ها و اطلاعات مستند زیادی در این خصوص در استان در دسترس است.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری دستگاههای اجرایی در برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان تاکید کرد و اظهار داشت: تمهید مقدمات این کنگره از عهده چند دستگاه خارج است بنابراین لازم است همه دستگاههای اجرایی جذب امکاناتی را از مرکز برای برگزاری این کنگره در دستور کار قرار دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});