• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

بخش صنعت بیشترین تسهیلات پرداختی بانک‌های زنجان را به خود اختصاص داده است

  • کد خبر : 979
  • 01 بهمن 1399 - 13:10
بخش صنعت بیشترین تسهیلات پرداختی بانک‌های زنجان را به خود اختصاص داده است
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: بیشترین تسهیلات پرداختی بانک‌های استان زنجان در بخش صنعت است.

به گزارش یازاکو حسن دادگر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: بانک‌های استان زنجان در راستای پرداخت تسهیلات جزو استان‌های پیشرو است.

وی اظهار کرد: در استان زنجان بانک‌های عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان حدود ۹۰ درصد از منابع خود را تسهیلات داده‌اند و فقط ۱۰ درصد ذخیره قانونی باقی مانده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان ادامه داد: طبق آمار گرفته شده بیشترین تسهیلات پرداختی از سوی بانک‌های استان در بخش صنعت و معدن با ۴۳ درصد، خدمات بازرگانی با ۲۶ درصد و کشاروزی با ۱۳ درصد بوده است.

دادگر تصریح کرد: آمار بالای پرداخت بالای تسهیلات در بخش صنعت و معدن نشان از فعالیت و پویایی این بخش در استان دارد و پایین بودن پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی نیز شاید به دلیل این است که این بخش اطلاعی از مزایای تسهیلات ندارند.

وی با اشاره به اینکه شبکه بانکی آماده پرداخت تسهیلات از طریق ستاد تسهیل نیز است، اضافه کرد: ستاد تسهیل ظرفیتی دارد که از جمله آن این است که میانگین و گردش حساب نیاز ندارد و مشتری با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل می‌تواند از تسهیلات استفاده کند.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه بانک‌های استان به خصوص بانک‌هایی که عضو کمیسیون هماهنگی هستند آمادگی خود را برای کمک به بخش تولید و اقتصاد استان اعلام می‌کنند، اضافه کرد: در همین راستا در بخش معوقات و بدهی‌های عقب افتاده نیز راه برای تعیین تکلیف وجود دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=979

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});