• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
4

توجه ویژه به ورودی‌های تبریز در آستانه فصل بهار

  • کد خبر : 98180
  • 20 اسفند 1401 - 13:00
توجه ویژه به ورودی‌های تبریز در آستانه فصل بهار
یاز اکو - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: با اجرای طرح "استقبال بهار" شاهد تغییر چهره شهر تبریز در آستانه سال نو و فصل بهار خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، جواد صدیقی با تاکید بر توجه ویژه به اجرای دقیق برنامه‌های طرح “استقبال از بهار” در روزهای پیش رو گفت: از جمله مهمترین برنامه‌های طرح “استقبال از بهار” می توان به توجه ویژه به ورودی های شهر تبریز، تنظیف و چاله زدایی معابر و رنگ آمیزی مبلمان شهری اشاره کرد.

صدیقی گفت: احیا و توجه ویژه به آب نماها، راه اندازی کارواش در ورودی‌های شهر و مکان‌های مشخص شده نیز از دیگر برنامه‌های حوزه محیط زیست و خدمات شهری است که در مدت اجرای طرح “استقبال از بهار” مورد توجه خواهد بود.

وی افزود: تغییر نگرش مدیریت شهری تبریز به مقوله خدمت رسانی از ابتدای سال جاری با اجرای طرح‌های متفاوتی نظیر طرح نگهداشت شهری، حذف نمک پاشی و همچنین ساماندهی وانت بارهای مسدود کننده معابر و دهها طرح متنوع دیگر مشهود بوده است.

صدیقی تصریح کرد: طرح “استقبال از بهار” ۱۴۰۲ با محوریت توجه ویژه به محور تاریخی و توریستی شهر و خدمت رسانی به تمامی مناطق و محلات شهر از پنجم اسفند ماه شروع و تا ۲۵ اسفند ماه سال‌جاری تداوم خواهد داشت.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان اظهار کرد: در راستای طرح “استقبال از بهار” پاکسازی و شست و شوی مبلمان شهری یکی از آیتم‌های مورد اجرا در قالب این طرح بوده و در کنار آن حذف موانع فیزیکی و جمع‌آوری نخاله‌ها و مصالح ساختمانی از سطح شهر نیز در دستور کار نیروها قرار دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98180

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});