• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

۷۵ درصد تجهیزات برق فشار قوی کشور در زنجان تولید می‌شود

  • کد خبر : 984
  • 01 بهمن 1399 - 13:20
۷۵ درصد تجهیزات برق فشار قوی کشور در زنجان تولید می‌شود
استاندار زنجان با بیان اینکه ۷۵ درصد تجهیزات برق فشار قوی کشور در زنجان تولید و عرضه می‌شود، گفت: طی دهه فجر امسال ۴۲۰ نیروی کار جدید دراین کارخانه مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش یازاکو فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار به کامل بودن چرخه تولید برخی کالاهای راهبردی در استان اشاره کرد وگفت: در استان خام فروشی به آن صورت انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان تنوع معدنی خوبی دارد،اظهار کرد: ۷۵ درصد صادرات استان در حوزه معدن است.

استاندار زنجان گفت: ارزش یک تن فرآورده‌های معدنی زنجان ۶ برابر ارزش یک تن مواد این بخش در کشور است و این استان در بخش معدن ظرفیت های بسیار خوبی دارد.

حقیقی از افتتاح چند واحد تولیدی و صنعتی بزرگ طی دهه فجر امسال در استان خبر داد و گفت: یکی از این واحدها بزرگترین واحد ذوب فلزات بخش خصوصی در شمال غرب کشور است.

وی با بیان اینکه بزرگترین واحد تولیدی ذوب فولاد توسط بخش خصوصی در استان زنجان با ارزش ریالی بیش از دو هزار میلیارد تومان کار خود را آغاز خواهد کرد،تاکید کرد: این استان در سال بیش از چهار میلیون تن فولاد تولید می کند.

استاندار زنجان به رشد ۱۰ درصدی صادرات از گمرک زنجان اشاره کرد و گفت: طی فروردین ماه صادرات کالا از گمرک استان ۶۹ درصد کاهش دارد و با اقدامات خوبی که در دست اجرا است صادرات کالا از گمرک استان تاپایان سال افزایش می یابد و بخشی از مشکلات صادرات کالا از استان زنجان با رفع موانع ورود موقت حل شد.

حقیقی با بیان اینکه طی سال آینده بستر تبدیل زنجان به مرکز لجستیک شمال غرب کشور فراهم می‌شود، افزود: تحقق این موضوع حرکت‌های جدی در استان ایجاد می‌کند.

وی ابراز داشت: ۷۵ درصد تجهیزات برق فشار قوی کشور در زنجان در شرکت ایران ترانسفو تولید و عرضه می‌شود و طی دهه فجر امسال ۴۲۰ نیروی کار جدید دراین کار خانه مشغول به کار می شوند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});