• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

۴۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در مراغه پرداخت شد

  • کد خبر : 99028
  • 28 اسفند 1401 - 15:00
۴۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در مراغه پرداخت شد
یاز اکو - معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: امسال ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبار از محل بند ب تبصره ۱۶ برای اشتغالزایی در این شهرستان تخصیص یافته بود که از این میزان تاکنون ۴۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا «داود اسدیان» روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان افزود: اختصاص تسهیلات قابل توجه برای اشتغالزایی در دولت مردمی به افزایش قابل توجه آمار در سامانه رصد اشتغال طی سال جاری منجر شده است.

به گفته وی تا بهمن سال جاری سه‌هزار و ۸۷ مورد اشتغال در سامانه رصد اشتغال ثبت شده بود در حالی که این تعداد در سال گذشته یکهزار و ۱۹۷ مورد بود.

فرماندار مراغه با اشاره به اینکه کسب و کارهای اینترنتی نیز در دولت مردمی مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: کمیته کسب‌وکارهای اینترنتی به تازگی در شهرستان فعال شده است و اکنون در حال طراحی دوره‌های آموزشی برای توسعه کسب‌وکار بر بستر سکوهای داخلی است.

وی با تاکید بر اینکه مهارت‌آموزی زیربنای توسعه اشتغالزایی به ویژه در زمینه کسب‌وکارهای اینترنتی است، اضافه کرد: توسعه کسب و کارهای اینترنتی با توجه به گستردگی این عرصه باید بیش از پیش مورد توجه مراکز علمی و پژوهشی باشد.

«اسدیان» بیان کرد: امسال با تلاش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهی ادارات شهرستانی، کمیته اشتغال با برگزاری بیش از ۲۰ جلسه در این شهرستان تشکیل یافته که تصمیم‌های موثری در این جلسات اتخاذ شده است.

وی افزود: تشکیل کمیته توسعه اقتصاد دانش‌بنیان نیز در راستای توسعه اقتصادی و احصای استعدادهای جویای کار با تکیه بر مهارت‌آموزی از اقدامات موثر در زمینه اشتغالزایی پایدار بوده است.

فرماندار مراغه اضافه کرد: همچنین توجه ویژه به بخش تعاون نیز از اولویت‌های کاری تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال آینده باشد.

بر اساس این گزارش، در این آیین از تلاش‌های «پرویز حبیبی» که به افتخار بازنشستگی نائل آمد؛ قدردانی، و «جواد خدایار» به عنوان رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد.

۴۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در مراغه پرداخت شد

معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی و جمعی از کارآفرینان و مسئولان شهرستانی از جمله «علی سلطان‌زاده ملکی» دبیر کمیته کسب‌وکارهای اینترنتی شهرستان نیز در این آیین حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=99028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});