• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
6

مردم سهند پشت دستگاه قضا در آمدند

  • کد خبر : 113140
  • 10 مرداد 1402 - 11:40
مردم سهند پشت دستگاه قضا در آمدند
یاز اکو - جمعی از مردم سهند با تجمع در برابر دادگستری شهرستان اسکو حمایت خود را از دستگاه قضا در راستای پیگیری و برخورد با عاملین فساد در شورای شهر سهند اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، مردم در این تجمع با شعار علیه مفسدان اقتصادی از دستگاه قضا و دادستان شهرستان اسکو به دلیل ورود جدی به پرونده فساد در شورای شهر سهند قدردانی کرده و خواستار تخصیص اشد مجازات برای متجاوزین بیت المال و حق مردم سهند شدند.

در این اجتماع که به همت مردم سهند و بدنبال اخبار مرتبط با دستگیری ۴ عضو شورای شهر سهند و تعدادی از کارکنان شهرداری این شهر به جرم اختلاس و ارتشا صورت گرفت دست نوشته های با عنوان” رویکرد مبارزه با فساد دادستان شجاع با شدت ادامه یابد و چه کسانی پشت پرده تایید انتخابات پولی سهند بودند؟ و شورای متخلف منحل باید گردد، به چشم می خورد.

مبارزه با فساد رویکرد و هدف اصلی ماست

حسین وطن خواه دادستان شهرستان اسکو با حضور در جمع مردم سهند ضمن قدردانی از حمایت مردم و رسانه ها از تلاش های انجام گرفته در راستای مبارزه و برخورد با فساد در پرونده شورای شهر سهند تاکیدکرد: وظیفه ذاتی ما به عنوان کارگزاران ملت در دستگاه قضا مبارزه با فساد و انجام اقدامی اثر بخش است.

وی تصریح کرد: در طول یکسال و نیم گذشته بدنبال اخبار مرتبط با کارشکنی و تخلفات متعدد شورای شهر تحقیقات را آغاز کردیم و خوشبختانه نتایج این تلاش ها از طریق رسانه ها به سمع و نظر مردم رسیده است هر چند به دلیل حساسیت ها و محدودیت ها فعلا نمی توانیم وارد جزییات شده و تمام ابعاد این پرونده را برای مردم بازگو کنیم.

مردم‌ صبور باشند

حسین وطن خواه با بیان اینکه خواهش می کنیم تا مردم صبورانه ما را برای ادامه تحقیقات و روشن شدن سایر زوایای این پرونده همراهی کنند گفت: انتظار می رود روند بررسی و تحقیقات با توجه به ابعاد این پرونده زمان بر باشد.

وی اطمینان داد: مطمئن باشید هدف ما از آغاز به این کار مبارزه با فساد و پاکسازی شهر از فاسدین بوده است.

وی تصریح کرد: تا به اینجا ۴ عضو از شورای ۷ نفره سهند در بازداشت هستند ولی با توجه به تداوم روند تکمیل تحقیقات مطمئنیم که افراد دیگری از بدنه شورا و شهرداری و خارج از این دو مجموعه که در این پرونده دخیل هستند، با پیشرفت تحقیقات به جمع هم دستان خود در بازداشت اضافه خواهند شد.

پرونده شورای شهر سهند در اسکو بررسی می شود

دادستان شهرستان اسکو در پاسخ به سئوال یکی از شهروندان که چرا پرونده مربوط به شورای شهر سهند در تبریز رسیدگی می شود اظهار داشت: مردم اخبار مرتبط با این پرونده را فقط از طریق منابع اصلی دنبال کنند و به گمانه زنی ها و شایعات بی توجه باشند.

وی افزود: به دلیل محدودیت در مکان بازداشت شهرستان، تنها بحث منتقل شده به تبریز از این پرونده، بحث بازداشتی ها بوده و شخصا تحقیقات بر روی پرونده رو انجام داده و دنبال می کنم و بی شک محاکمه این افراد هم در اسکو خواهد بود.

وی با تاکید بر حساسیت های خاص این پرونده اطمینان داد: پرونده در شهرستان زیر نظر مستقیم خودم در حال سپری کردن روند و مسیر خود برای حصول بهترین نتیجه است‌.

در پایان تجمع کنندگان با امضا طوماری ضمن تاکید بر حمایت هم جانبه مردم سهند از این اقدام شایسته خواستار تداوم برخورد جدی با متجاوزین‌ به بیت المال وحقوق شهروندان سهند شدند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=113140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});