• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

مردم می‌توانند با هر سرمایه‌ای خانه‌دار شوند/ فروش یونیتی مسکن کلید خورد

  • کد خبر : 149674
  • 03 مرداد 1403 - 18:00
مردم می‌توانند با هر سرمایه‌ای خانه‌دار شوند/ فروش یونیتی مسکن کلید خورد
یازاکو - رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن گفت: در شرایط تورمی کشور مردم می‌توانند با هر سرمایه‌ای یونیتی از نهضت ملی مسکن خریداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، اسماعیلی در مراسم رونمایی از نرم افزار جامع مدیریت مالی دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن از امکان خرید سهم واحد‌های نهضت ملی مسکن با سرمایه‌های خرد خبر داد و گفت: در شرایط تورمی کشور مردم می‌توانند با هر سرمایه‌ای یونیتی از نهضت ملی مسکن خریداری کنند.

وی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که به دلیل شرایط تورمی کشور در بازار خودرو مدل ٩٨ با کارکرد صفر معامله می‌شود در حالی که در کشورهای دیگر خودرو با عمر ۵ ساله را اسقاط می‌کنند و این نشان گرفته از شرایط تورمی است، از این رو ایران مملو از موجودی منابع است چراکه مردم می‌خواهند سرمایه خود را در برابر تورم حفظ کنند از این رو فروش یونیتی نهضت ملی مسکن را راه‌اندازی می‌کنیم.

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن تاکید کرد: از طریق فروش یونیتی مسکن مردم می‌توانند هر قدر از سرمایه خود را در بخش مسکن کشور پس انداز کنند بدون آنکه نگران اثرگذاری تورم باشند. با راه‌اندازی این فرصت سرمایه گذاری دیگر منابع سمت کالاهای سرمایه‌ای غیر مولد هدایت نمی‌شود و شاهد این نخواهیم بود که مردم خودرو مدل ٩٨ را در پارکینگ انبار کنند.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=149674

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});