• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

رفع موانع تولید موجب کاهش میزان فقر در کشور است

  • کد خبر : 10007
  • 17 فروردین 1400 - 14:30
رفع موانع تولید موجب کاهش میزان فقر در کشور است
یاز اکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، رفع موانع تولید را باعث شکوفایی و رونق تولید و در نتیجه کاهش فقر در کشور دانست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در مراسم تجلیل از اعضای فعال ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: می توان با برداشتن موانع تولید، تولید را در کشور شکوفا کرد و روز به‌ روز شاهد کاهش فقر و نیازمندی به بسته های کمک معیشتی باشیم.

وی افزود: امسال شما می‌توانید سمت و سوی خود را به سمت تولید و اشتغال زایی پیش برده و درآمد زایی کنید و افرادی که در این دوران کرونایی کار خود را از دست داده اند کمک کنید انجام این کارهای خیر توفیقی می خواهد که نصیب شما شده است تا به افراد نیازمند کمک رسانی کنید، پس باید خدا را شاکر باشید که این توفیق شامل حالتان شده است. 

در ابتدای جلسه، سردار محسن  ایرانزاد دبیر ستاد پشتیبانی از مدافعان سلامت استان با ارائه گزارشی گفت: از اول شیوع کرونا توانستیم با ۱۴ ستاد در سطح شهر تبریز با عملکرد حدود ۱۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در طول یک سال به نیازمندان خدمت رسانی کنیم . 

وی افزود: این خدمات شامل معیشت ،درمان و اشتغال بوده و سعی داریم در ماه مبارک رمضان  در جهت اشتغالزایی و توانمند سازی و درمان اقداماتی را انجام دهیم. 

در پایان مراسم، اعضای ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت استان تجلیل شدند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=10007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});