• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

فرودگاه‌های برتر کشور معرفی شدند

  • کد خبر : 100669
  • 17 فروردین 1402 - 10:30
فرودگاه‌های برتر کشور معرفی شدند
یاز اکو - فرودگاه‌های تبریز، اصفهان و شیراز به عنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در اسفند ماه ۱۴۰۱ به لحاظ شاخص رضایت معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه‌های تبریز، اصفهان و شیراز به عنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در اسفند ماه ۱۴۰۱ به لحاظ شاخص رضایت معرفی شدند.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با شاخص رضایت ۷۷.۳ درصدی در اسفند ماه به عنوان فرودگاه برتر، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت ۷۴.۷ درصدی به عنوان فرودگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با شاخص رضایت ۷۰.۲ درصدی به عنوان فرودگاه سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شدند.

گزارش شاخص رضایت فرودگاه‌های کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی اسفندماه ۱۴۰۱ درحالی است که شاخص رضایت فرودگاه‌های تبریز، اصفهان و شیراز در بهمن ماه به ترتیب ۷۴.۴، ۷۳.۹ و ۶۷.۳ بوده است.

فرودگاه شهید مدنی تبریز از مهرماه سال گذشته با نظارت و پایش دقیق کیفیت خدمات فرودگاهی با تقویت نقاط قوت و رفع نارسایی در فرودگاه به تدریج شاخص رضایت از کیفیت خدمات فرودگاهی را ارتقا داد و ماحصل آن، رسیدن به شاخص رضایت چشمگیر ۷۷.۴ در بهمن و کسب رتبه نخست در میان فرودگاه‌های کشور بود. این روند در اسفند ماه نیز ادامه داشت و فرودگاه تبریز با استمرار روند رو به رشد و ثبت شاخص رضایت ۷۳.۳ درصدی، برای دومین بار پیاپی در سال گذشته در صدر فرودگاه‌های منتخب طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی قرار گرفت.

فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در طول سال گذشته، همواره شاخص رضایت بالای ۷۰ درصدی داشته و متعاقب این روند، در اسفند ماه نیز همانند سایر ایام موفق به جلب رضایت مسافران و مستقبلین شد و با رسیدن به شاخص رضایت ۷۴.۷ درصدی، جایگاه دوم فرودگاه برتر طرح را به خود اختصاص داد. این در حالی است که این فرودگاه علاوه بر ارائه خدمات کیفی فرودگاهی، در زمینه ارائه پیشنهادات و راهکارهای نوین جهت سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی نیز جزو فرودگاه‌های پیشتاز است.

فرودگاه شهید دستغیب شیراز با ارائه خدمات کیفی فرودگاهی در سال گذشته، همواره جزو سه فرودگاه برتر طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی قرار داشت و در اسفند ماه نیز با ثبت شاخص رضایت ۷۰.۲ درصدی، به جایگاه سوم در میان فرودگاه‌های منتخب این طرح رسید.

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با دستیابی به شاخص رضایت ۶۴.۱ درصدی در اسفند ماه، در جایگاه چهارم رتبه بندی فرودگاه‌های کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی قرار گرفت.

میانگین شاخص رضایت برای سال ۱۴۰۱، از ابتدای فروردین تا انتهای اسفند، ۶۷.۳ درصد بوده است؛ این آمار برای اسفند سال گذشته ۶۹.۳ و برای بهمن ماه ۶۷.۱ درصد را نشان می‌دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=100669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});